تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸
۰
کد مطلب : ۲۲۹۳۳

نخستین جشنواره ملی حضرت زینب(س) در زنجان برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی حضرت زینب(س) در زنجان برگزار می شود
حجت الاسلام علی خاتمی صبح شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی افزود: در راستای هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشنواره حضرت زینب (س) باید اعضای شورای فرهنگی هر چه از دستشان بر می آید بکنند.

وی اظهار داشت: حضرت زینب (س) اسوه و الگوی زنان عالم است و باید سیره و رفتار این بانوی بزرگوار در جامعه به خوبی اشاعه و ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دستگاههای ذیربط در شورای فرهنگ عمومی باید دربرون سازمان و درون سازمان و هر چه که در توان دارند برنامه لازم را تدوین کنند و برنامه ها کیفی باشد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س)اسوه صبر و مقاومت است گفت: جامعه به سیره و فضایل اخلاقی این بانوی بزگوار احتیاج دارد

در ادامه این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین جشنواره ملی حضرت زینب(س ) درزنجان صورت ملی برگزار می شود.

ناصر مقدم تاکید کرد: جشنواره حضرت زینب(س) به صورت ملی در چهار بخش شعر، مقاله، دل نوشته و داستان با همکاری استانداری و دفتر نماینده ولی فقیه در استان در ۲۰ محور برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره در زینبیه اعظم زنجان با برنامه های مولودی خوانی، مسابقات فرهنگی ، نشست های تخصصی در ۴ اسفند ماه سالجاری برگزار می شود و از نویسندگان در حوزه حضرت زینب (س) تجلیل خواهد شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما