کلاس آموزش مداحی در خدابنده دایر شد

ایکنا , 22 فروردين 1394 ساعت 12:56

ثبت‌نام آموزش مداحی برای بانوان و آقایان در دو سطح مبتدی و پیشرفته در مؤسسه بقیة‌الله(عج) خدابنده آغاز شد.


جمشید خانی، مدیر مؤسسه بقیة‌اله(عج) خدابنده از اقدام این مؤسسه در برگزاری کلاس‌های آموزش مداحی برای بانوان و آقایان علاقه‌مند خبر داد.

وی اظهار کرد: این مؤسسه در نظر دارد با برپایی کلاس‌های آموزش مداحی برای دو سطح مبتدی و پیشرفته گام مؤثری را در جهت هدفمند کردن مداحان شهرستان کند، زیرا تعداد زیادی از مداحان شهرستان بدون حتی کمترین آموزش درحوزه‌های مختلف مداحی و اعتقادی و تاریخ ائمه و بدون توجه به صحت و سقم قضایا مداحی می‌کنند و از داشتن مدرک و گواهینامه مداحی محرومند.

خانی گفت: در این دوره آموزشی از استاتید کشوری و منطقه‌ای که در فن مداحی تبحر و مهارت دارند، استفاده می‌شود، بعد از اتمام دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر این دوره اعطا می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: یک ساماندهی کلی برای مداحان شهرستان صورت خواهد گرفت که براساس آن مداحان با آموزش در این مسیر حرکت می‌کنند که کمک شایانی به صحت و سقم وقایع خواهد کرد تا تاریخ ائمه(ع) وارونه به مردم جلوه‌گر نشود.

خانی در پایان گفت: نسبت به تسهیلات مداحان مانند بیمه آنها توجه جدی خواهد شد. این دوره آموزشی با همکاری کانون مداحان شهرستان از اول اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود نزدیک به ۲۰۰ نفر در این کلاس‌ها شرکت کنند.


کد مطلب: 24036

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/24036/کلاس-آموزش-مداحی-خدابنده-دایر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir