تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
۱
کد مطلب : ۲۴۰۳۶

کلاس آموزش مداحی در خدابنده دایر شد

کلاس آموزش مداحی در خدابنده دایر شد
جمشید خانی، مدیر مؤسسه بقیة‌اله(عج) خدابنده از اقدام این مؤسسه در برگزاری کلاس‌های آموزش مداحی برای بانوان و آقایان علاقه‌مند خبر داد.

وی اظهار کرد: این مؤسسه در نظر دارد با برپایی کلاس‌های آموزش مداحی برای دو سطح مبتدی و پیشرفته گام مؤثری را در جهت هدفمند کردن مداحان شهرستان کند، زیرا تعداد زیادی از مداحان شهرستان بدون حتی کمترین آموزش درحوزه‌های مختلف مداحی و اعتقادی و تاریخ ائمه و بدون توجه به صحت و سقم قضایا مداحی می‌کنند و از داشتن مدرک و گواهینامه مداحی محرومند.

خانی گفت: در این دوره آموزشی از استاتید کشوری و منطقه‌ای که در فن مداحی تبحر و مهارت دارند، استفاده می‌شود، بعد از اتمام دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر این دوره اعطا می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: یک ساماندهی کلی برای مداحان شهرستان صورت خواهد گرفت که براساس آن مداحان با آموزش در این مسیر حرکت می‌کنند که کمک شایانی به صحت و سقم وقایع خواهد کرد تا تاریخ ائمه(ع) وارونه به مردم جلوه‌گر نشود.

خانی در پایان گفت: نسبت به تسهیلات مداحان مانند بیمه آنها توجه جدی خواهد شد. این دوره آموزشی با همکاری کانون مداحان شهرستان از اول اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود نزدیک به ۲۰۰ نفر در این کلاس‌ها شرکت کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما