پزشکان فارس به زائران اربعین خدمات پزشکی ارائه می کنند

شما نیوز , 1 آذر 1394 ساعت 9:42

مسئول بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: با هدف تامین سلامت زائران حرم حسینی، اربعین امسال (یازدهم آذرماه) 200 عضو این نهاد در کربلای معلی به صورت رایگان به زائران خدمات رسانی می کنند.


به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ستار نوروزی اظهارداشت:این تیم پزشکی که شامل پزشک، پرستار و سایر اعضای خدمات رسانی درمانی است از دوم آذرماه ۹۴ راهی کشور عراق می شود و با حضور در ۱۰ منطقه از خاک این کشور به بیماران به صورت رایگان خدمات رسانی می کند.
وی اضافه کرد: این بسیجیان به صورت داوطلبانه و با صرف هزینه های شخصی عازم این سفر هستند و تا پانزدهم آذرماه زائران عتبات عالیات را همراهی می کنند.
وی ، در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج افزود: به مناسبت این هفته، ۴۰ تیم پزشکی به مناطق محروم این استان اعزام و خدمات درمانی ارایه می کنند.
وی اظهار داشت: این تیم ها از سی ام آبان فعالیت خود را آغاز کرده اند و تا ششم آذرماه در مناطق کم برخوردار و محروم به بیماران خدمات رسانی می کنند.
وی ادامه داد: همچنین جمع دیگری از بسیجیان جامعه پزشکی فارس در مدت یاد شده در دو درمانگاه در فیروزآباد و حومه شیراز به مراجعه کنندگان خدمات تخصصی رایگان ارایه می کنند.
او بیان داشت: بسیجیان این نهاد در آیین معنوی نماز جمعه روز بیست و نهم آبان ماه جاری نیز با برپایی غرفه، به نمازگزاران خدمات سلامت ارایه کردند.
وی افزود: سنجش فشارخون، قندخون و تناسب قد و وزن از جمله فعالیت های این غرفه بود و در قالب این خدمات پزشکی، میزان قندخون ۸۳۶ نمازگزار جمعه شیراز، در کنار دیگر موارد غربالگری، اندازه گیری شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 28319

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/28319/پزشکان-فارس-زائران-اربعین-خدمات-پزشکی-ارائه-می-کنند

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir