تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲
۰
کد مطلب : ۲۸۳۱۹

پزشکان فارس به زائران اربعین خدمات پزشکی ارائه می کنند

پزشکان فارس به زائران اربعین خدمات پزشکی ارائه می کنند
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ستار نوروزی اظهارداشت:این تیم پزشکی که شامل پزشک، پرستار و سایر اعضای خدمات رسانی درمانی است از دوم آذرماه ۹۴ راهی کشور عراق می شود و با حضور در ۱۰ منطقه از خاک این کشور به بیماران به صورت رایگان خدمات رسانی می کند.
وی اضافه کرد: این بسیجیان به صورت داوطلبانه و با صرف هزینه های شخصی عازم این سفر هستند و تا پانزدهم آذرماه زائران عتبات عالیات را همراهی می کنند.
وی ، در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج افزود: به مناسبت این هفته، ۴۰ تیم پزشکی به مناطق محروم این استان اعزام و خدمات درمانی ارایه می کنند.
وی اظهار داشت: این تیم ها از سی ام آبان فعالیت خود را آغاز کرده اند و تا ششم آذرماه در مناطق کم برخوردار و محروم به بیماران خدمات رسانی می کنند.
وی ادامه داد: همچنین جمع دیگری از بسیجیان جامعه پزشکی فارس در مدت یاد شده در دو درمانگاه در فیروزآباد و حومه شیراز به مراجعه کنندگان خدمات تخصصی رایگان ارایه می کنند.
او بیان داشت: بسیجیان این نهاد در آیین معنوی نماز جمعه روز بیست و نهم آبان ماه جاری نیز با برپایی غرفه، به نمازگزاران خدمات سلامت ارایه کردند.
وی افزود: سنجش فشارخون، قندخون و تناسب قد و وزن از جمله فعالیت های این غرفه بود و در قالب این خدمات پزشکی، میزان قندخون ۸۳۶ نمازگزار جمعه شیراز، در کنار دیگر موارد غربالگری، اندازه گیری شد.

انتهای پیام/
مرجع : شما نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما