تذکره 3 جلدی شاعران روحانی رونمایی می‌شود/بدون اتکا به ارشاد کار می‌کنیم

خبرگزاری فارس , 3 آذر 1394 ساعت 18:47

مسئول دبیرخانه شعر آیینی کشور از رونمایی مجموعه سه جلدی تذکره شاعران روحانی خبرداد که قرار است اواخر آذر ماه طی مراسمی وارد بازار نشر شود.


محمدعلی مجاهدی مسئول دبیرخانه شعر آیینی کشور پیرامون فعالیت این دبیرخانه اظهار داشت: از سوی ارشاد اقدامی صورت نگرفته و ما بدون اتکا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارها و فعالیت‌هایی را که قرار بود انجام دهیم، پیگیر هستیم.

وی در ادامه به برخی از فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: به تازگی یک کار تحقیقی جامع درباره شعر توحیدی و موضوعاتی که در شعرفارسی در این قلمرو است تهیه شده و مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

مجاهدی در ادامه با تاکید بر اینکه بزودی این اثر جامع از سوی انتشارات دارالحدیث روانه بازار نشر خواهد شد، بیان کرد: این اثر مراحل صفحه آرایی خود را طی می‌کند و بزودی توسط انتشارات دارالحدیث چاپ و نشر خواهد شد.

مسئول دبیرخانه شعر آیینی کشور در پاسخ به اینکه فعالیت شما زیر نظر معاونت فرهنگی باید باشد یا بنیاد شعر و ادبیات داستانی توضیح داد: تکلیف ما مشخص نیست، حکم بنده را به عنوان دبیر ، شخص آقای وزیر ارشاد ابلاغ و امضا کرده است اما ظاهرا امور شعر به بنیاد احاله شده اما تاکنون هیچ تماسی مبنی بر اینکه چه باید بکنیم صورت نگرفته است.

این شاعر اضافه کرد: احساس ما این است باید متکی به نیروی مردمی باشیم و نیازمان به منافع دولتی را باید به فراموشی بسپاریم.

وی در خاتمه گفت: «قلمرو موضوعی شعر توحیدی» بزودی منتشر می‌شود اما کار بزرگتری که در کنار آن انجام شده تهیه سه جلدی «تذکره شاعران روحانی » است که بزودی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم منتشر و رونمایی می شود. این اثر سه جلدی مراحل نهایی را سپری می کند و مراسم رونمایی از آن اواخر آذر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 28396

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/28396/تذکره-3-جلدی-شاعران-روحانی-رونمایی-می-شود-بدون-اتکا-ارشاد-کار-می-کنیم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir