تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۷
۰
کد مطلب : ۲۸۳۹۶

تذکره 3 جلدی شاعران روحانی رونمایی می‌شود/بدون اتکا به ارشاد کار می‌کنیم

تذکره 3 جلدی شاعران روحانی رونمایی می‌شود/بدون اتکا به ارشاد کار می‌کنیم
محمدعلی مجاهدی مسئول دبیرخانه شعر آیینی کشور پیرامون فعالیت این دبیرخانه اظهار داشت: از سوی ارشاد اقدامی صورت نگرفته و ما بدون اتکا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارها و فعالیت‌هایی را که قرار بود انجام دهیم، پیگیر هستیم.

وی در ادامه به برخی از فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: به تازگی یک کار تحقیقی جامع درباره شعر توحیدی و موضوعاتی که در شعرفارسی در این قلمرو است تهیه شده و مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

مجاهدی در ادامه با تاکید بر اینکه بزودی این اثر جامع از سوی انتشارات دارالحدیث روانه بازار نشر خواهد شد، بیان کرد: این اثر مراحل صفحه آرایی خود را طی می‌کند و بزودی توسط انتشارات دارالحدیث چاپ و نشر خواهد شد.

مسئول دبیرخانه شعر آیینی کشور در پاسخ به اینکه فعالیت شما زیر نظر معاونت فرهنگی باید باشد یا بنیاد شعر و ادبیات داستانی توضیح داد: تکلیف ما مشخص نیست، حکم بنده را به عنوان دبیر ، شخص آقای وزیر ارشاد ابلاغ و امضا کرده است اما ظاهرا امور شعر به بنیاد احاله شده اما تاکنون هیچ تماسی مبنی بر اینکه چه باید بکنیم صورت نگرفته است.

این شاعر اضافه کرد: احساس ما این است باید متکی به نیروی مردمی باشیم و نیازمان به منافع دولتی را باید به فراموشی بسپاریم.

وی در خاتمه گفت: «قلمرو موضوعی شعر توحیدی» بزودی منتشر می‌شود اما کار بزرگتری که در کنار آن انجام شده تهیه سه جلدی «تذکره شاعران روحانی » است که بزودی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم منتشر و رونمایی می شود. این اثر سه جلدی مراحل نهایی را سپری می کند و مراسم رونمایی از آن اواخر آذر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما