مسئول جديد نمايندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عاليات منصوب شد

26 اسفند 1387 ساعت 10:52

نماينده ولی‌فقيه و سرپرست حجاج ايرانی، حجت‌الاسلام سيد احمد حسينی‌شريف را طی حكمی برای مدت 3 سال به سمت مسئول دفتر نمايندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عاليات(عراق) منصوب كرد.


به گزارش خیمه، اين انتصاب به پيشنهاد معاونت امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبری و نظر به مراتب تعهد و حسن سوابق حجت‌الاسلام و المسلمين حسينی‌شريف صورت گرفت.

آيت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری، نماينده ولی‌فقيه و سرپرست حجاج ايرانی، در حكم انتصاب مسئول دفتر نمايندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عاليات آورده است که با توجه به اهميت و حساسيت مأموريت محوله، انتظار می‌رود در چارچوب سياست‌های مصوب و ضمن هماهنگی مستمر با اينجانب، برنامه‌ريزی و سازماندهی لازم را برای اعتلای فعاليت‌های فرهنگی، تبليغی در عتبات عاليات به‌ويژه در مناسبت‌های خاص زيارتی به عمل آوريد.

پاسخ‌گويی مناسب به نيازهای ارشادی ـ مذهبی زائران عزيز و بهره‌گيری مطلوب از فرصت‌های مغتنم اين سفر الهی در راستای تحول معنوی آنان در حكم انتصاب حجت‌الاسلام حسينی‌شريف به عنوان مهم‌ترين وظيفه دفتر نمايندگی تعيين و مورد تأكيد قرار گرفته است.

در اين حكم همچنين سركشی و بازديد از مراكز اسكان زائران و تشكيل جلسات هماهنگی به منظور آگاهی از روند امور اجرايی و نظارت بر فعاليت روحانيون محترم كاروان‌ها با همكاری مسئولان ذی‌ربط و بهره‌گيری از رابطان اعزامی از ديگر وظايف دفتر مقرر شده است.

آيت‌الله ری‌شهری همكاری تمام مسئولان و دست‌اندركاران دفتر نمايندگی سازمان حج و زيارت و شركت شمسا و نيز ستادهای نجف و كربلا و بخش‌های مختلف بعثه مقام معظم رهبری با حجت‌الاسلام حسينی‌شريف را امری بديهی دانست و مورد تأكيد قرار داد.

نماينده ولی فقيه و سرپرست حجاج ايرانی همچنين از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمين شعبانعلی رحمانی‌الفت مسئول پيشين دفتر نمايندگی بعثه مقام معظم رهبری در عتبات عاليات قدردانی كرد.

 حجت‌الاسلام حسينی‌شريف از استادان باسابقه حوزه و دانشگاه است و سال‌ها هدايت امور بعثه مقام معظم رهبری در عربستان سعودی را برعهده داشت.


کد مطلب: 6010

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/6010/مسئول-جديد-نمايندگی-بعثه-مقام-معظم-رهبری-عتبات-عاليات-منصوب

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir