در ایام محرم از تلوزیون پخش می شود؛

«بچه‌های ابری» روایتی از سوگواری محرم

2 دی 1386 ساعت 16:07

فيلم تلويزيونی «بچه‌های ابری» به كارگردانی سيد «جمال حاتمی» كه با موضوع ايام سوگواری محرم ساخته شده، پس از اتمام مراحل توليد و فنی هم‌اكنون آماده پخش از تلويزيون است.


به گزارش خیمه، تله‌فيلم «بچه‌های ابری» كه پيش از اين «كه عشق» نام داشت به كارگردانی سيد «جمال حاتمی» و تهيه‌كنندگی «رضا جودی» در مركز سيمافيلم ساخته شده است.

«بچه‌های ابری» در اولين نمايش خود به جشنواره كودك همدان رفت و توانست جايزه بهترين بازيگر كودك اين جشنواره را در بخش فيلم بلند ويدئويی كسب كند.

اين فيلم تلويزيونی كه با موضوع ايام سوگواری محرم ساخته شده است و بر اساس فيلم‌نامه‌ای از «عليرضا طالب‌زاده» مقابل دوربين رفته است، قصه دختر و پسر خردسالی را روايت می‌كند كه در دوره پهلوی(قبل از انقلاب) همراه پدران خود در مراسم سوگواری سيدالشهدا شركت می‌كنند و به يك حسينيه می‌روند.

در اين بين، ساواك نيز قصد دارد افرادی را كه در اطراف اين حسينيه در حال پخش كردن اعلاميه هستند، دستگير كند و در اين راستا محمدعلی و زهرا (دختر و پسر داستان)، درگير ماجراهايی می‌شوند كه تا سال‌ها بعد نيز از آن رهايی ندارند.

سيد «جمال حاتمی» پس از سال‌ها تجربه در عرصه دستياری و برنامه‌ريزی فيلم‌های سينمايی، اين بار خودش پشت دوربين ايستاده است و كارگردانی را در تلويزيون تجربه می‌كند.

«محمد افسری» مديريت تصويربرداری اين تله‌فيلم را به عهده داشته است و عوامل پشت دوربين نيز عبارت هستند از بهزاد كزازی (طراح صحنه و لباس)، سيامك نيازی (صدابردار)، عليرضا جوادپور (طراح چهره پردازی)، مهدی جودی (عكاس و تدوين‌گر)، بهرام جلالی (مدير توليد) و حميدرضا صدری (آهنگساز).

در گروه بازيگران «بچه‌های ابری» نيز محمد فيلی، كاوه مهدوی، بهرام كميجانی و بازيگران خردسال، مليكا ناظريان و حامد زياران مقابل دوربين ايفای نقش كرده‌اند.

بنابرگزارش سیما فیلم، «بچه‌های ابری» توسط «رضا جودی» و در مركز سيمافيلم تهيه شده و احتمال می‌رود كه در ايام محرم از يكی از شبكه‌های سيما به روی آنتن برود.


کد مطلب: 688

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/688/بچه-های-ابری-روایتی-سوگواری-محرم

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir