تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۰۷
۰
کد مطلب : ۶۸۸
در ایام محرم از تلوزیون پخش می شود؛

«بچه‌های ابری» روایتی از سوگواری محرم

«بچه‌های ابری» روایتی از سوگواری محرم
به گزارش خیمه، تله‌فيلم «بچه‌های ابری» كه پيش از اين «كه عشق» نام داشت به كارگردانی سيد «جمال حاتمی» و تهيه‌كنندگی «رضا جودی» در مركز سيمافيلم ساخته شده است.

«بچه‌های ابری» در اولين نمايش خود به جشنواره كودك همدان رفت و توانست جايزه بهترين بازيگر كودك اين جشنواره را در بخش فيلم بلند ويدئويی كسب كند.

اين فيلم تلويزيونی كه با موضوع ايام سوگواری محرم ساخته شده است و بر اساس فيلم‌نامه‌ای از «عليرضا طالب‌زاده» مقابل دوربين رفته است، قصه دختر و پسر خردسالی را روايت می‌كند كه در دوره پهلوی(قبل از انقلاب) همراه پدران خود در مراسم سوگواری سيدالشهدا شركت می‌كنند و به يك حسينيه می‌روند.

در اين بين، ساواك نيز قصد دارد افرادی را كه در اطراف اين حسينيه در حال پخش كردن اعلاميه هستند، دستگير كند و در اين راستا محمدعلی و زهرا (دختر و پسر داستان)، درگير ماجراهايی می‌شوند كه تا سال‌ها بعد نيز از آن رهايی ندارند.

سيد «جمال حاتمی» پس از سال‌ها تجربه در عرصه دستياری و برنامه‌ريزی فيلم‌های سينمايی، اين بار خودش پشت دوربين ايستاده است و كارگردانی را در تلويزيون تجربه می‌كند.

«محمد افسری» مديريت تصويربرداری اين تله‌فيلم را به عهده داشته است و عوامل پشت دوربين نيز عبارت هستند از بهزاد كزازی (طراح صحنه و لباس)، سيامك نيازی (صدابردار)، عليرضا جوادپور (طراح چهره پردازی)، مهدی جودی (عكاس و تدوين‌گر)، بهرام جلالی (مدير توليد) و حميدرضا صدری (آهنگساز).

در گروه بازيگران «بچه‌های ابری» نيز محمد فيلی، كاوه مهدوی، بهرام كميجانی و بازيگران خردسال، مليكا ناظريان و حامد زياران مقابل دوربين ايفای نقش كرده‌اند.

بنابرگزارش سیما فیلم، «بچه‌های ابری» توسط «رضا جودی» و در مركز سيمافيلم تهيه شده و احتمال می‌رود كه در ايام محرم از يكی از شبكه‌های سيما به روی آنتن برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما