جامع‌ترين نرم‌افزار امام حسين(ع) منتشر شد

خبرگزاری فارس , 19 شهريور 1388 ساعت 12:33

رسانه: مدير غرفه ثارالله از انتشار جامع‌ترين نرم‌افزار امام حسين(ع) كه شامل تمام آيات قرآني مربوط به امام حسين(ع) است، خبر داد.


سيدمحمد‌جواد حسيني اين مجموعه را شامل آياتي از قرآن كريم در ارتباط با اهل بيت(ع) و امام حسين(ع) به همراه ۸۰۰ پرسش و پاسخ پيرامون سومين امام معصوم عنوان کرد.

در اين نرم‌افزار همچنين كتابخانه ديجيتالي شامل ۷۰۰ عنوان كتاب و ۶۰۰ مقاله ۵۰۰ حكايت و كرامت پيرامون امام حسين(ع) جمع‌آوري شده است. 

مدير غرفه ثارالله، فهرست كاملي از واژگان و كلمات مورد استفاده در فرهنگ عاشورا و ۱۰۱۰ عنوان حديث با ترجمه و ذكر منبع را از جديد‌ترين ويژگي‌هاي اين نرم‌افزار عنوان كرد و افزود که همچنين معرفي دوهزار و ۷۰۰ عنوان كتاب درباره سالار شهيدان و مجموعه‌اي كامل از اشعار منسوب به امام حسين(ع) از ديگر امكانات اين نرم‌افزار است. 

وي مجموعه روايات و حكايت مربوط به مقتل امام و سفرنامه كامل امام از مكه تا كربلا (منزل به منزل) را از ويژگي‌هاي مورد استقبال مخاطبان عنوان كرد و افزود که مجموعه صوتي كامل و جالبي از مولودي، روضه‌خواني، مقتل‌خواني، سخنراني و فيلم‌هاي عتبات عاليات در اين نرم‌افزار جمع‌آوري شده است.
 
حسيني بیان کرد که ما در اين نرم‌افزار تلاش كرديم فهرست كاملي از سايت‌ها و وبلاگ‌هاي مربوط به امام حسين(ع) و معرفي تمام نرم‌افزارهاي توليدي درباره سالار شهيدان را جمع‌آوري كنيم.


کد مطلب: 8291

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/8291/جامع-ترين-نرم-افزار-امام-حسين-ع-منتشر

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir