تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۳
۰
کد مطلب : ۸۲۹۱

جامع‌ترين نرم‌افزار امام حسين(ع) منتشر شد

جامع‌ترين نرم‌افزار امام حسين(ع) منتشر شد
سيدمحمد‌جواد حسيني اين مجموعه را شامل آياتي از قرآن كريم در ارتباط با اهل بيت(ع) و امام حسين(ع) به همراه ۸۰۰ پرسش و پاسخ پيرامون سومين امام معصوم عنوان کرد.

در اين نرم‌افزار همچنين كتابخانه ديجيتالي شامل ۷۰۰ عنوان كتاب و ۶۰۰ مقاله ۵۰۰ حكايت و كرامت پيرامون امام حسين(ع) جمع‌آوري شده است. 

مدير غرفه ثارالله، فهرست كاملي از واژگان و كلمات مورد استفاده در فرهنگ عاشورا و ۱۰۱۰ عنوان حديث با ترجمه و ذكر منبع را از جديد‌ترين ويژگي‌هاي اين نرم‌افزار عنوان كرد و افزود که همچنين معرفي دوهزار و ۷۰۰ عنوان كتاب درباره سالار شهيدان و مجموعه‌اي كامل از اشعار منسوب به امام حسين(ع) از ديگر امكانات اين نرم‌افزار است. 

وي مجموعه روايات و حكايت مربوط به مقتل امام و سفرنامه كامل امام از مكه تا كربلا (منزل به منزل) را از ويژگي‌هاي مورد استقبال مخاطبان عنوان كرد و افزود که مجموعه صوتي كامل و جالبي از مولودي، روضه‌خواني، مقتل‌خواني، سخنراني و فيلم‌هاي عتبات عاليات در اين نرم‌افزار جمع‌آوري شده است.
 
حسيني بیان کرد که ما در اين نرم‌افزار تلاش كرديم فهرست كاملي از سايت‌ها و وبلاگ‌هاي مربوط به امام حسين(ع) و معرفي تمام نرم‌افزارهاي توليدي درباره سالار شهيدان را جمع‌آوري كنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما