مدير کل سازمان تبليغات اسلامي خوزستان:

در محرم بايد معارف الهي در جامعه گسترش يابد

24 دی 1386 ساعت 20:00

در محرم و صفر بايد معارف الهي در جامعه گسترش يابد زيرا که در اين ماه دلها آماده اند تا مفاهيم ديني را بپذيرند.


به گزارش خیمه، در اين گردهمائي که در بيت نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان اهواز برگزار شد، مديرکل سازمان تبليغات اسلامي خوزستان طي سخناني ضمن خير مقدم به امامان جماعت و مبلغين گفت: در ماه محرم و صفر بايد معارف الهي را در جامعه گسترش دهيم زيرا که دلها در اين ماه آماده اند تا مفاهيم ديني را بپذيرند.

حجت الاسلام و المسلمين محمد حسین بلک افزود: در حوزه تبليغ به دليل وسعت استان و تراکم قوميتها در آن نيازمند آن هستيم تا با امکانات بيشتري در اين عرصه وارد شويم.

وی در ادامه تصريح کرد: در جلسات متعددي که با حضور استاندار خوزستان برگزار شده ما مباحث فرهنگي و نيازهاي فرهنگي استان را به اطلاع ايشان رسانده ايم و با ارائه يک برنامه منسجم سعي در رفع نيازهاي فرهنگي استان خوزستان داريم.

در ادامه اين گردهمائي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرستان اهواز طي سخناني ضمن خير مقدم و تشکر از سازمان تبليغات اسلامي خوزستان به دليل انجام اقدامات ديني و فرهنگي و تبليغي و حمايت از مساجد استان خوزستان طي سخناني گفت: خداوند را شاکر هستيم که از فضلاي زيادي در سطح استان بهره مند هستيم و مساجد ما در سطح استان فعاليتهاي خوبي دارند و جذب افراد به مساجد و آشناسازي آنها با مسائل ديني يک امر ضروري است و اين وظيفه روحانيون است و ماه محرم و صفر فرصت خوبي براي انجام اين وظيفه خطير است.

آيت الله موسوي جزايري در ادامه تصريح کردند: تمام روستاهاي بزرگ ما در سطح استان بايد روحاني مستقر داشته باشد و روستاهاي خيلي بزرگ ما بايد امام جمعه دائم داشته باشند. ايشان علماء و روحانيت را پرچمدار حفاظت از ارزشهاي والاي الهي و اسلامي دانستند و خاطر نشان کردند سرمايه هاي فرهنگي ما در استان قابل توجه است و امروزه ما نه تنها در موضع ضعف قرار نداريم بلکه رشد چشمگيري را در زمينه تبليغ و جذب افراد بسوي معارف ديني شاهد هستيم.

بنابرگزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي خوزستان، نماينده ولي فقيه در استان در پايان سخنان خود پيشنهاد ايجاد يک بولتن براي امامان جماعت و مبلغين شد که در آن اخبار جهان و ... درج گردد تا روحانيون با اخبار روز آشنا شوند.




کد مطلب: 988

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/988/محرم-بايد-معارف-الهي-جامعه-گسترش-يابد

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir