تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۶ ساعت ۲۰:۰۰
۰
کد مطلب : ۹۸۸
مدير کل سازمان تبليغات اسلامي خوزستان:

در محرم بايد معارف الهي در جامعه گسترش يابد

به گزارش خیمه، در اين گردهمائي که در بيت نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان اهواز برگزار شد، مديرکل سازمان تبليغات اسلامي خوزستان طي سخناني ضمن خير مقدم به امامان جماعت و مبلغين گفت: در ماه محرم و صفر بايد معارف الهي را در جامعه گسترش دهيم زيرا که دلها در اين ماه آماده اند تا مفاهيم ديني را بپذيرند.

حجت الاسلام و المسلمين محمد حسین بلک افزود: در حوزه تبليغ به دليل وسعت استان و تراکم قوميتها در آن نيازمند آن هستيم تا با امکانات بيشتري در اين عرصه وارد شويم.

وی در ادامه تصريح کرد: در جلسات متعددي که با حضور استاندار خوزستان برگزار شده ما مباحث فرهنگي و نيازهاي فرهنگي استان را به اطلاع ايشان رسانده ايم و با ارائه يک برنامه منسجم سعي در رفع نيازهاي فرهنگي استان خوزستان داريم.

در ادامه اين گردهمائي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرستان اهواز طي سخناني ضمن خير مقدم و تشکر از سازمان تبليغات اسلامي خوزستان به دليل انجام اقدامات ديني و فرهنگي و تبليغي و حمايت از مساجد استان خوزستان طي سخناني گفت: خداوند را شاکر هستيم که از فضلاي زيادي در سطح استان بهره مند هستيم و مساجد ما در سطح استان فعاليتهاي خوبي دارند و جذب افراد به مساجد و آشناسازي آنها با مسائل ديني يک امر ضروري است و اين وظيفه روحانيون است و ماه محرم و صفر فرصت خوبي براي انجام اين وظيفه خطير است.

آيت الله موسوي جزايري در ادامه تصريح کردند: تمام روستاهاي بزرگ ما در سطح استان بايد روحاني مستقر داشته باشد و روستاهاي خيلي بزرگ ما بايد امام جمعه دائم داشته باشند. ايشان علماء و روحانيت را پرچمدار حفاظت از ارزشهاي والاي الهي و اسلامي دانستند و خاطر نشان کردند سرمايه هاي فرهنگي ما در استان قابل توجه است و امروزه ما نه تنها در موضع ضعف قرار نداريم بلکه رشد چشمگيري را در زمينه تبليغ و جذب افراد بسوي معارف ديني شاهد هستيم.

بنابرگزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي خوزستان، نماينده ولي فقيه در استان در پايان سخنان خود پيشنهاد ايجاد يک بولتن براي امامان جماعت و مبلغين شد که در آن اخبار جهان و ... درج گردد تا روحانيون با اخبار روز آشنا شوند.



نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما