تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۵۹
۰
کد مطلب : ۱۱۵۱۳

درباره وب‌سايت انگليسی‌زبان سرای اسلامی انديشه

درباره وب‌سايت انگليسی‌زبان سرای اسلامی انديشه
اين پايگاه اينترنتی متعلق به سرای اسلامی انديشه بوده و مركز خدمت‌رسانی به كسانی است كه در جستجوی انديشه اسلامی هستند.

سرای اسلامی انديشه با هدف پرستش خداوند و خدمت به جامعه در قالب آموزش‌های قرآنی و سيره پيامبر اسلام(ص) و اهل بيت(ع) در جامعه آمريكا راه‌اندازی شده و پايگاه اينترنتی آن، به انعكاس اخبار و فعاليت‌های اين مركز به زبان انگليسی می‌پردازد.

اخبار، اطلاعات اسلامی، قرآن كريم و ادعيه، عبادات اسلامی، گالری عكس، درباره ما، مهم‌ترين لينك‌های اين پايگاه اينترنتی را تشكيل می‌دهند، همچنين امكان عضويت در سايت، امكان جستجوی مطلب، عضويت در خبرنامه سايت، طرح پرسش، مكاتبه اينترنتی با مسئولان سايت، از جمله قابليت‌ها و امكانات تعاملی اين پايگاه اينترنتی اسلامی است.

در بخش اطلاعات اسلامی مطالبی از جمله شناخت اسلام، قرآن و ادعيه و اسلام آوردن به چشم می‌خورد، همچنين لينك عبادات اسلامی شامل مطالبی از جمله چگونگی انجام عبادات روزانه، چگونگی انجام وضو و تيمم، عبادات ويژه و اهميت عبادت است، اين آموزش‌ها با تصوير همراه‌ هستند.

تصوير، اخبار و گزارشات برخی مراسم و مجالس مذهبی برگزار شده توسط سرای انديشه اسلامی در اين سايت قرار گرفته، همچنين برنامه‌های هفتگی خدمات اين مركز اسلامی نيز در اين پايگاه اينترنتی اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت یا مشاهده این پایگاه اینترنتی به آدرس http://www.islamichouseofwisdom.com/Home/tabid/36/Default.aspx مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما