تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۴۴۴۲

ویژه ­برنامه­ «دُرِّ نجف» برگزار شد

ویژه ­برنامه­ «دُرِّ نجف» برگزار شد
ویژه ­برنامه تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر در قالب جشن «درِّ نجف» به مناسبت فرا رسیدن میلاد مولود کعبه، حضرت امیرالمومنین علی(ع) روز سه‌شنبه، ۸ اردیبهشت‌ماه با حضور استاد حمیدعجمی مبدع خط معلی، اسماعیل خلج پیشکسوت تئاتر و سینما، داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون، استاد امین‌الله رشیدی پیشکسوت عرصه آواز و حاج محمدعلی صادقی پدر شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر صادقی برگزار شد.

این برنامه که با اجرای امیرحسین مدرس همراه بود، شاعران آئینی همچون محمد سهرابی، محسن عرب­خالقی، قاسم صرافان و نادر بختیاری به شعر­خوانی در مدح و منقبت امیرالمومنین علی(ع) پرداختند.

اجرای آهنگ دریا توسط استاد امین­الله رشیدی، اجرای موسیقی سنتی گروه چریکه به سرپرستی سیدسلمان حسینی از دیگر بخش­های این برنامه بود که با استقبال چشمگیر حاضران نیز همراه بود.

در ادامه این برنامه که به تجلیل از مفاخر فرهنگی و هنری اختصاص داشت از حاج محمدعلی صادقی پدر شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر صادقی، اسماعیل خلج بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون، امین­الله رشیدی پیشکسوت عرصه آواز، حمید عجمی مبدع خط معلی و داریوش ارجمند بازیگر نقش مالک اشتر در فیلم امام علی(ع) تجلیل شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما