تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۷ ساعت ۰۷:۱۱
۰
کد مطلب : ۴۴۱۳

عوامل فيلم «عصر روز دهم» عازم کربلا شدند

عوامل فيلم «عصر روز دهم» عازم کربلا شدند
به گزارش خیمه، سفر زميني گروه توليد «عصر روز دهم» روز جمعه در مراسمي با حضور محسن شمس، مشاور مديرعامل بنياد سينمايي فارابي آغاز شد.

از ديگر عوامل فيلم که توسط بنياد سينمايي فارابي به تهيه‌کنندگي منوچهر محمدي ساخته مي‌شود مي‌توان به شاپور پورامين مدير فيلمبرداري، مهران ملکوتي صدابردار، پيمان جعفري مدير توليد، اکبر شيرازي مدير پشتيباني توليد عراق، جواد شريفي‌راد مسئول جلوه‌هاي ويژه و هانيه توسلي، احمد مهرانفر، صغري عبيسي، سليمه رنگزن و الهام حميدي بازيگران اشاره کرد.

گروه براي فيلمبرداري بخش‌هاي پاياني فيلم که در کربلا اتفاق مي‌افتد به عراق سفر کرده‌اند و بخشي از فيلم نيز روز عاشورا در کربلا فيلمبرداري مي‌شود. به دليل فيلمبرداري دشوار اين بخش از سه دوربين استفاده خوهد شد. سپس توليد در شهرهاي تهران، اهواز، دزفول و خرمشهر ادامه پيدا مي‌کند.

داستان «عصر روز دهم» در خرمشهر و دوران جنگ ايران و عراق آغاز شده و زندگي يک خانواده را به تصوير مي‌کشد که جنگ باعث جدايي آنها مي‌شود. پس از وقايعي چون سقوط صدام و جنگ آمريکا و عراق افراد اين خانواده يکديگر را پيدا مي‌کنند.

اين پروژه براي اولين بار از سوي مرحوم ملاقلي‌پور مطرح شد و اين کارگردان براي ديدن لوکيشن‌هاي فيلم سفرهايي به کربلا داشت؛ اما با مرگ وي فيلم به شکلي ديگر با کارگرداني راعي ساخته مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما