تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۲۲
۰
کد مطلب : ۱۳۲۶۶

نردبام توسل

بحر طویل استغاثه به درگاه والای ائمه معصومین (ع)
نردبام توسل
سهراب اسدی تویسرکانی:بارالها به حسن زاده زهرای مطهر، به همان سبط پیمبر (ص) به همان وارث حیدر (ع) به حسین ابن علی (ع) اختر پرنور ولایت، صدف گوهر دریای شهامت، شجر و میوه بستان امامت، به همان نخل برومند سخاوت، که به پا کرده به میدان بلا شور قیامت که گشوده است به روی همگان راه سعادت، ره آزادگی از بند اسارت، ره مردانگی و راه شجاعت، که شد آخر به بلا سخت گرفتار و دچار آن مه خوبان و به پا داشت به هر سو علم و رأیت بیداری و هشیاری امت، ز وفا کرد فدا جان و سر خویش در این راه و همه یاور و یاران خود از دست بداد آن شه خوبان و به پاداشت به هر گوشه ره و رسم خدا را. الهی یارب آمین.

بارالها به تن خسته و درمانده بیمار بلا، در سفر کرببلا، از ستم و جور جفایی که بر او گشت روا، از طرف قوم جفاکار و خطاکار و همان قوم ریاکار و زیان‌کار به دین شرف احمد (ص) مختار، همان زینت دل‌ها که بود سید سجاد و نبودش به جهان لحظه‌ای آزاد ز طعن و سخن فرقه اضداد و به باقر پسر وی که چو دریای گهربار فضیلت، به خروش آمد و مانند سروش آمد و بر جعفر صادق (ع) به همان شمس مشارق، به همان خصم منافق، به همان راز حقایق، پس از آن موسی جعفر، به همان صبر مکرر، به همان نور منوّر، که به زندان بلا بود گرفتار، نصیب همه کن صلح و صفا را. الهی یارب آمین.
بارالها به رضا رهبر دلجو، که جهان گشت از او روضه مینو، و همان ضامن آهو، که به راه تو بسی کرده تکاپو و گرفتار شد آخر به زیان‌کاری مأمون ستم‌خو و پس از آن به تقی مظهر تقوی و شرف، راهی آن راه هدف، کز پی ارشاد چو امداد به یک لحظه نایستاد و سپس بر نقی اولاد تقی، عزت و جاه و شرف شرع نبی (ص) و پس از آن عسگری (ع) آن آیت چون در و گهر فخر پر از ارج بشر و آن پدر مهدی موعود که با اذن تو بخشیده به عالم سند مهر و وفا را. الهی یارب آمین.

بارالها قسمت می‌دهم اکنون، به همان مهدی موعود جهان، غایب موجود و همان قائم بالحق و همان داور مطلق که رسان زود ظهورش به جهان و تو بیامرز گناهان و بیامرز ز ما هم پدر و مادر و استاد و معلم تو موفق بکن آن رهبر حق را که به هر گوشه دنیا بزند دم ز حقیقت، نهراسد ز ستمکاری هر ظالم بدکار و جفاکار و خطاکار و ریاکار و بکن دور ز ما ملت اسلام همه رنج و بلا را. الهی یارب آمین.
مرجع : بحر طویل، بحر طویل استغاثه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما