تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۸۲ ساعت ۰۴:۱۵
۰
کد مطلب : ۸۴۶۴

حاج آقا دعا بفرمایید

شماره سوم ماهنامه خیمه - ربیع الاول 1424 - اردیبهشت 1382

عرض ارادتی آن هم به مولای خیمه نشینان:

ای طلایه دار طلایی ترین آرزوها !

ای تنها بهانه شادی دلها بیا ! تا رد پهنا پهن ما بی شادی دنیای غم روزه ی لبخند وا کنم.

نکته ای : خیمه اولین هیأت مکتوب حسینی، که در قالب یک مجلس حسینی با صلوات و خطبه ای آغاز می شود و با صفحه ای به نام «دعا» به پایان می رسد ؛ نهم ربیع الاول، آغاز امامت حضرت مهدی (عج) را به تمام شیعیان و پیروان حضرتش تبریک عرض می نماید.

و پیامی: خیمه، دوست صمیمی تمام هیأتی هاست.

خیمه هیأت مکتوب تمام هیأتی و بچه مسجدی هایی است و آماده است تا اندیشه های ایشان را در تمام زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی در جهت ارتقای فرهنگ حسینی منعکس نماید.

وحرف دلی: دلمان می خواست بدانیم مخاطبان خیمه چه کسانی هستند و دانستیم که تمام شیعیان جهان مخاطبان خیمه هستند هر کس که با اسامی مقدس ائمه ی معصومین آشنا ست یاری آشنا برای خیمه است.

و دعوتی: خیمه در قالب شعر، مقاله، داستان، نوحه، مولودی، خاطره، گزارش و دیگر قالبهای ادبی آماده است تا در جهت انتقال فرهنگ دینی و ایجاد زمینه و هویت دینی در جامعه قدم بردارد و تلاش تمامی نویسندگان، پژوهشگران، علما، اندیشمندان و هنرمندان را در برافراشتن پرچم توحید در حریم ولایت ارج نهاد و خود نیز با سلاح قلم تحت ولایت دینی به مصاف با دیو سیرتان شرک و کفر می رود.

و عرض ارادتی دیگر: شاید این شماره از خیمه به نظر شما همراه نقص ها و اشکال های فراوانی باشد به همین خاطر است که از تمام صاحب نظران و اندیشمندان تقاضامندیم خیمه را در راستای تکمیل یاری نمایید. از آن جا که خیمه برای شماست و انتشار آن به همراهی و همدلی شما وابسته است چه خوب است که خواسته ها، نیازها و توقع و انتظارات خودتان را از خیمه ها یتان برای خیمه ارسال نمایید تا نوکران و خادمان این هیأت مکتوب در خدمت گزاری شما خیمه نشینان با عشق بیشتری تلاش و نوکری کنند.

و درد دلی: حیف است که گرفتاری های دنیای ما ذهن و فکر ما را مشغول به خود سازد و یادمان برود که زندگی در آغاز هزاره سوم میلادی و دنیای ارتباطات یعنی همان زندگی در دورانی که امامی حی و زنده ناظر بر اعمال، رفتار و کردار ماست .

و یادآوری: آن که، روزها، هفته ها و سالها می گذرد و شاید همین دل مشغولی های کاذب به دنیای دور و برمان، گذر ایام را برایمان بی تفاوت کند و نهمین روز از سومین ماه قمری، یعنی ماه ربیع الاول ما شادی اهل بیت مصادف است با آغاز امامت امام حی حضرت بقیه الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و طلیعه ای است برای طلوع ولایت خورشید پنهان امامت و جا دارد که شما نیز در هیأت و حسینیه و مسجد خود به شادی و شادمانی این جشن بزرگ بپردازید.

و دعای پایانی: خدایا ، تمام دلباختگان حق و حقیقت را در ردیف منتظران حضرت مهدی(عج) قراد ده!

سر دبیر

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما