تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۸۲ ساعت ۰۸:۴۵
۰
کد مطلب : ۸۵۳۲

حاج آقا دعا بفرمایید

شماره چهارم ماهنامه خیمه - ربیع الثانی1424 - خرداد و تیر 1382

تا شدم صيد تو آسوده ز هر صيادم

واى بر من گر از اين قيد كنى آزادم



تنها نخ ها نبايد به هم گره بخورند؛ گاهى دل ها هم به بهانه اى به هم گره مى خورند، آنهم گره ى كور كه ديگر براحتى باز نمى شود.

و امّا حكايت دلهاى ما و شما هم شايد اين چنين باشد...

تا قبل از ايام جشنواره ى مطبوعات فكر نمى كردم كه تنها يك نقطه ى مشترك بتواند حتّى بعضى از دل ها و ظاهرهاى موازى را به هم برساند.

خدا را شكر كه سقّاخانه، يعنى همان دكور غرفه ى «خيمه» نشانى شد از گره دلهامان، تا سالهاى ديگر هم سراغ خيمه را بگيريد.

جالب است شما هم بدانيد كه بسيارى از بازديدكنندگان از غرفه ى «خيمه» انتشار نشريه اى با چنين مباحثى را از دغدغه هاى خود دانستند و با لفظ و عبارت، كه گاهى برخى از آن ها از دل بود، مراتب تقدير و تشكر خود را اعلام نمودند؛ از رؤساى محترم قواى مجريّه و قضائيه، تا وزير كشور، مشاوران و مديران مسؤول و سردبيران و خانواده ى مطبوعات تا عموم بازديدكنندگان از جشنواره.

از همه مهم تر آن كه لحظه به لحظه ى حضورمان در جشنواره ى مطبوعات، مورد عنايت و محبت ياران «خيمه» بوديم، يارانى كه تنها با شنيدن صداى «حسين من محبتت توى دلم خيمه زده» با «خيمه» آشنا شده بودند.

گروهى هم ياران صميمى «خيمه» بودند كه نشريه را از خودشان مى دانستند و براحتى حرف ها، پيشنهادها و انتقادهايشان را چراغ روشنى جلوى راهمان مى گذاشتند.

به هر حال بدانيد كه تمام سعى و تلاشمان اين است «خيمه» مرتب و منظم چاپ شود واين نويد را به شما داده باشيم كه در شماره هاى بعدى «خيمه» ناشنيده ها و نكات جالبى از زندگانى مرحوم حاج شيخ احمد كافى را خواهيد خواند كه مطمئنيم تاكنون نشنيده ايد و نخوانده ايد.

و بدانيد «خيمه» مصاحبه اى اختصاصى با آيت اللّه سيد محمّد باقر حكيم انجام داده، كه حاوى نكات ارزنده و قابل توجهى است و براى نخستين بار چاپ مى شود.

قبل از حرف پايانى، از معاونت محترم مطبوعاتى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى، كه با همراهى مسؤولين و گاه به تنهايى، «خيمه» را، شايسته و بايسته ى جايگاهش، معرفى نمودند و مورد لطف قرار دادند، قدردانى مى كنيم.

و خلاصه و آخرين كلام، بدانيد كه نشريه ى «خيمه»، نشريه ى خود شماست و ادامه ى انتشار آن به همراهى و همدلى شما وابسته است؛ حرف هايتان را براى هيأت مكتوب، بنويسيد. عكس هاى قديمى هيأت محله و كوچه ى خود را به همراه تصوير پيرغلامان و زندگى نامه ايشان برايمان ارسال كنيد تا شما را در «خيمه» معرفى شما در خيمه، شما هم خيمه را به تمام بچه هاى اهل دل و اشك و روضه، و يا بهتر، به تمام دوستان و آشنايان خود معرفى كنيد.

خيرتان قبول

سردبير

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما