تاریخ انتشار
شنبه ۱ شهريور ۱۳۸۲ ساعت ۱۴:۲۵
۰
کد مطلب : ۸۶۸۲

حاج آقا دعا بفرمائید

شماره ششم ماهنامه خیمه - رجب المرجب1424 - شهریور1382




چه گویمت که از سوز درون چه می بینم

ز اشک پرس حکایت که من نیم غماز!



سلام!

خدای را شکر که فاطمیه‌ی دیگر ی هم آمد و رفت و ما لیاقت داشتیم فاطمیه ی اول و دوم تو مجلس‌های عزا شرکت کنیم.

خوشا به حال شما بچه هیأتی های با صفا و با اخلاق ، که یک بار دیگر خیمه ی عزا رو بر پا کردید و کتیبه های «یا زهرا» و «یا حسین» رو به سر در خیمه‌ها نصب کردید.

دلمون می‌خواست تمام خبرهای فاطمیه‌ی امسال رو چاپ کنیم و راستش رو بگیم دلمون می‌خواست شماره‌ی جمادی الاول و جمادی الثانی در تیراژ خیلی وسیعی منتشر بشه و هر کجای ایران که خیمه‌ی عزای خانم فاطمه‌ی زهرا برپا شده تعدادی از خیمه‌رو پخش کنیم . اما چه کار کنیم که بعد از چاپ پنج شماره‌ی خیمه هنوز نتونستیم سهمیه‌ی کاغذ دولتی وزارت ارشاد را دریافت کنیم.

جالبه بدونید در همین مرداد ماه سال جاری همایشی با عنوان هیأت، جوانان و چالش‌ها به صورت کشوری در قم برپا شد که خبر این همایش رو از دوستان خبرنگارمون شنیدیم. و جالب تر از آن بدونید که خیمه این اولین نشریه‌ی هیأت‌ها و مجالس حسینی در لیست دعوت شده‌های همایش نبود!

یک نکته ی دیگر هم خدمت شما عرض کنم و اون این که وقتی گله‌مان رو به حاج آقا ایرانی رئیس سازمان تبلیغات استان قم عرض کردیم فرمودند : «الحمد لله خیمه در همه جا برپاست و...»

بگذریم دلمون نمی‌خواست تو این شماره گله کنیم بلکه می‌خواستیم خبرهای خوبی را که شنیده بودیم خدمت شما عرض کنیم.

شنیده‌ایم که شماره‌ی اخیر نشریه‌ی خیمه از همه نظر «به حد نصاب» رسیده و از جهت محتوایی و ظاهری رشد کرده (خدا را شکر).

اعتراض‌های زیادی نسبت به اینکه چرا خیمه تو کیوسک‌های مطبوعاتی نیست، شنیده ایم؛ حق با شماست و ان شاء الله از شماره‌ی شعبان به بعد این کار را خواهیم کرد. دعا کنید مدیر مسئول نشریه عنایتی بکنه تا این موضوع حل بشود.

دوستانمان از مشهد نقل کرده‌اند که این شماره از نشریه‌ی خیمه دست به دست گشته و مورد توجه و عنایت طلاب مشهدی گرفته که باز هم خدا را شکر.

و اما یک درد دل: و اونهم به تمام بچه هیأتی‌ها که بیاید مردونه و امام حسینی کمک کنید این نشریه‌ی خیمه رو که نه سهمیه‌ی خاصی دارد و نه بودجه‌ی اختصاصی دولتی پشت کارش هست که به دست تمام بچه هیأتی‌ها برسه. شما خودتون نشریه را به دیگران معرفی کنید، بیایید به عنوان نماینده‌ی هیأت خودتون عامل فروش و توزیع نشریه بشید...

ارادتمند سردبیر

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما