تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۱
۰
کد مطلب : ۱۰۴۷۱

فراخوان مقاله برای چهارمین کنگره سراسری عاشورا پژوهی

فراخوان مقاله برای چهارمین کنگره سراسری عاشورا پژوهی
حجت الاسلام و المسلمین حسین احمدیان با بیان اینکه تعمیق و گسترش ابعاد مختلف حماسه عاشورا در سه سطح جامعه و استمرار نهضت عدالت‌خواهی و حرکت به سوی پیشرفت و تعالی جامعه نیاز به تبیین و بازکاوی این نهضت عظیم دارد گفت: معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور اجرای صحیح نیات واقفان خیر اندیش و تبیین گسترش موقوفات حسینی و استفاده بهینه از موقوفات مرتبط با محرم و صفر امسال نیز همچون سنوات گذشته چهارمین دوره کنگره‌های عاشورا‌پژوهی را در پنج محور از ۲۸محرم تا ۲۰صفر (۲۴دی تا ۱۶ بهمن) در سراسر کشور برگزار می‌کند.

او اضافه کرد : پژوهشگران، نویسندگان، محققان، دانشجویان و طلاب علاقه‌مند به شرکت در این کنگره می‌توانند مقالات خود را در پنج محور عاشورا، تعریف و جایگاه عدالت و پیشرفت، عاشورا و پیشینه تاریخی و تمدن ایران اسلامی، عاشورا و انقلاب اسلامی و ترسیم جامعه پیشرفته مبتنی بر عدالت، عاشورا و اندیشه عدالت و پیشرفت و عاشورا و الگوهای عدالت و توسعه به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف گفت : مقالات برتر در دو مرحله استانی و کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به نفرات برتر هر استان هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال مقاله ۳۰ آذرماه است و محققان می‌توانند مقالات خود را از طریق پست در دو نسخه، در قطع A4 همراه با CD و یا به نشانی WWW.MFSO.ir ارسال کنند.

ضمن آنکه کلیه مقالات پذیرش شده توسط هیئت علمی کنگره گواهی معتبر دریافت کرده و در مجموعه مقالات کنگره چاپ خواهند شد.

علاقه مندان جهت آگاهی بیشتر به سایت کنگره : WWW.MFSO.ir مراجعه کنند و یا با شماره : ۰۲۱۶۶۷۲۰۲۰۷ تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما