تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۸
۰
کد مطلب : ۱۰۴۷۷
مدیرکل سلامت شهرداری تهران:

شهریاران سلامت به استقبال حجاج می‌روند

شهریاران سلامت به استقبال حجاج می‌روند
محمد مهدی گلمکانی تاکید کرد: این طرح توسط اداره کل سلامت شهرداری تهران و با همکاری موسسه شهریاران جوان باحضور دو هزار نفر از شهریاران جوان که در دو کارگاه آموزشی و توجیهی شرکت نموده بودند به اجرا گذاشته شده است.

مدیر کل سلامت شهرداری افزود: در فاز اول طرح با ورود حجاج بیت‌الحرام در سطح فرود گاه بین‌المللی مهرآباد تعداد ۵۰ نفر از شهریاران سلامت با دایر نمودن چهار غرفه اطلاع رسانی در سطح محوطه ترمینال ورودی حجاج در فرودگاه مهرآباد نسبت به ارائه خدمات اطلاع رسانی و آگاه سازی استقبال کنندگان می‌پردازند.

گلمکانی با بیان این که در این طرح علاوه بر غرفه‌های ایجاد شده نسبت به نصب بنر و استندهای تبلیغاتی از میدان آزادی تا محوطه فرودگاه اقدام شده است اظهار کرد: همچنین خانه سلامت مسافر به منظور ارائه آموزش‌های پیشگیری از بیماری آنفلوانزای نوع آ در داخل ترمینال 5 فرودگاه شروع به کار کرده است.

او افزود: اجرای این طرح تا پایان مراجعت حجاج از سفر معنوی حج ۲۱ آذرماه ادامه می‌یابد.

مدیر کل سلامت شهرداری از اجرای فاز بعدی طرح شهریاران سلامت از روز ۱۷ آذرماه خبر داد و گفت: نسبت به دایر شدن ۸۸ ایستگاه اطلاع رسانی در سطح اماکن عمومی، پایانه ها، ایستگاههای مترو و میادین اصلی شهر اقدام و در این ایستگاه‌ها آموزش‌های لازم به همراه توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و بسته‌های آموزشی انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما