تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۰۴
۰
کد مطلب : ۱۰۵۰
استاندار کربلا؛

اعلام ظهور حضرت مهدی(عج) توسط گروه جندالسما در روز عاشورا

اعلام ظهور حضرت مهدی(عج)  توسط گروه جندالسما در روز عاشورا
به گزارش خیمه، اعضای گروه جندالسما (سربازان آسمان) قصد داشتند در روز عاشورای سال گذشته، با ایجاد آشوب در نجف و اشغال این شهر، ظهور حضرت مهدی(عج) را رسما اعلام کنند که این فتنه سه روز قبل از عاشورا، با یک درگیری مسلحانه در روستای "زرگه" در شمال نجف، توسط نیروهای امنیتی این استان سرکوب شد.

"عقیل الخزعلی"، که اظهاراتش را روزنامه المشرق امروز دوشنبه منتشر ساخت، گفته که مدارک و تصاویری دارد که نشان می‌دهد، سرکردگان این گروه، با برخی سران کشورهای عربی منطقه و نیز عوامل دستگاههای اطلاعاتی این کشورها دیدار داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این گروه را کشورهای عربی منطقه بصورت مستقیم تامین مالی می‌کردند افزود: هدف از این فتنه را شکست روند سیاسی جاری در عراق از سوی کشورهایی دانست که با این روند مخالفند.

الخزعلی گفت: فتنه‌گران قصد داشتند بر اساس یک برنامه و سازماندهی صورت گرفته، ضمن اشغال نجف، علمای مقیم این شهر از جمله آیت‌الله سیستانی را به قتل برسانند.

بنا بر گزارش ایرنا، در جریان درگیری در روستای زرگه، سید ضیاء الگرعاوی سرکرده این گروه و تعدادی از نیروهایش به قتل رسیدند و جمعی از آنان نیز دستگیر شدند که بعدها در دادگاهی به همین منظور، برخی از آنان به اعدام و برخی به حبس‌هایی از پنج تا ‪ ۲۰‬سال محکوم شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما