تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۲۴
۰
کد مطلب : ۱۰۵۱۱

اعزام خواهران مبلغ در ايام ماه محرم به سراسر کشور

اعزام خواهران مبلغ در ايام ماه محرم به سراسر کشور
حجت‌الاسلام سيدحسن حسيني‌پناه با بيان اينكه اعزام خواهران مبلغ به صورت متمركز از مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران در قم انجام نمي‌شود، از اعزام خواهران مبلغ از سوي مدارس علميه زير پوشش مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران در سراسر كشور خبر داد.

مراكز و مجامع مختلف با ارائه درخواست‌هاي خود به مدارس علميه، از ظرفيت‌هاي تبليغي آنها استفاده مي‌كنند.

مدير تبليغ مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران از ادارات‌كل تبليغات اسلامي، ستادهاي استاني همكاري حوزه و آموزش و پرورش، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها و مجامع عمومي به عنوان مراكزي كه درخواست خود را به منظور بهره‌گيري از فعاليت خواهران مبلغ اعلام خواهند نمود، ياد كرد.

وي از ايام ماه محرم و صفر به عنوان فرصتي مغتنم براي تبليغ دين ياد كرد و گفت: «در اين ايام زمينه مناسب‌تري براي بيان احكام ديني و وعظ وجود دارد.»

حسینی‌پناه با بیان اینکه در ايام ماه محرم و صفر مبلغان بيشتري براي برپايي نماز جماعت به مدارس و دانشگاه‌ها اعزام مي‌شوند؛بیان کرد که استفاده از توان تبليغي مدارس علميه مختلف نيازمند توجه مراكز ذيربط است.

مدير تبليغ مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران با بيان اينكه اعزام خواهران مبلغ به مراكز مختلف در مناسبت‌هاي مختلف مذهبي و ملي انجام مي‌شود، افزود: «اين فعاليت‌ها در پايان فعاليت‌هاي تبليغي به مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران در قم اعلام مي‌شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما