تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۶
۰
کد مطلب : ۱۰۶۱۲

اعزام ۲۰۰ ارزیاب به منظور شناسایی برترین‌های تبلیغ به مناطق مختلف کشور

اعزام ۲۰۰ ارزیاب به منظور شناسایی برترین‌های تبلیغ به مناطق مختلف کشور
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی، مدیرکل اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تاکنون دو همایش تجلیل از برترین‌های تبلیغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شده است،‌ افزود: در این همایش‌ها، روحانیون فعال در عرصه تبلیغ در زمینه‌های مختلف شناسایی و معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در سال جاری همایش برترین‌های تبلیغ با عنوان مجاهدین تبلیغ برگزار خواهد شد، گفت: در این همایش مبلغان برتر در فعالیت‌های تبلیغی رژیم طاغوت و روحانیونی که در جریان هشت سال دفاع مقدس فعالیت چشمگیری در صحنه داشتند و سختی‌های بسیاری را متحمل شدند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد:‌ دسته دیگری از کسانی که در سومین همایش تجلیل از برترین‌های تبلیغ مورد تقدیر می‌گیرند،‌ افرادای هستند که شرایط دشوار تبلیغ در مناطق صعب‌العبور و بدآب و هوا را به جان خریده‌اند و برای تبلیغ دین به نقاط دوردست رهسپار شده‌اند.

مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت‌هایی که پیش از این در مورد شناسایی برترین‌های تبلیغ انجام شده است، افزود: سازمان‌های فرهنگی، ادارات‌ کل تبلیغات اسلامی استان‌ها، ائمه جماعات، ادارات‌کل بنیاد شهید استان‌ها و سپاه مناطق مختلف کشور از جمله دستگاه‌هایی هستند که به منظور شناسایی برترین‌های تبلیغ با آنها مکاتبه شده است.

وی با اشاره به شاخص‌های معرفی برترین‌های تبلیغ گفت: مدت‌ زمان حضور در جبهه، ایثارگر، جانباز و آزاده بودن، مدت تحمل زندان در رژیم طاغوت، تبعید و اسارت در دوران ستم‌شاهی و... از جمله شاخص‌هایی هستند که در داوری مورد توجه قرار می‌گیرند.

موسوی گفت:‌ علاوه بر این شاخص‌ها، برخی شاخص‌های علمی و فکری و سیاسی نیز در معرفی برترین‌های تبلیغ مدنظر قرار می‌گیرند.

وی از سطح دانش،‌ تألیف،‌ تحقیق، پژوهش و تدریس به عنوان شاخص‌هایی یاد کرد که در جنبه علمی مدنظر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: از لحاظ فکری نیز پایبندی به اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی، همراهی با نظام‌،‌ تبعیت از ولایت فقیه و دارا بودن سوابق مثبت مدنظر قرار می‌گیرند.
مرجع : رسا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما