تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۵۱
۰
کد مطلب : ۱۱۰۳۴

وبلاگ «انتظار و عاشورا» راه‌اندازی شد

وبلاگ «انتظار و عاشورا» راه‌اندازی شد
به همت بنياد فرهنگی مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر، وبلاگ «انتظار و عاشورا» با هدف توسعه و ترويج فرهنگ انتظار در محيط مجازی راه‌اندازی شد.

«مسعود دريس» مديرعامل بنياد فرهنگی مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر،  ضمن اعلام اين خبر گفت: اين وبلاگ به نشانی اينترنتی www.monjiblog.com/ashora به منظور ايجاد پيوندی بين مباحث مهدوی و عاشورايی ايجاد شده است.

دريس اضافه كرد: سايت اصلی ما با عنوان www.monjiblog.com با هدف توسعه و ترويج فرهنگ انتظار در محيط مجازی فعاليت می‌كند، پيش از اين نيز در آنجا وبلاگ نگاه سرخ ــ نگاه سبز را پيرامون انتظار و عاشورا راه‌اندازی كرده‌ايم كه شامل مطالب تخصصی و بسيار خوبی درباره حضرت ولی عصر‌(عج) و فرهنگ عاشوراست، ولی با توجه به نام اين وبلاگ ممكن است افراد متوجه موضوع آن نشوند، بنابراين تصميم گرفتيم وبلاگ تخصصی انتظار و عاشورا را در دهه اول محرم راه‌اندازی كنیم تا مطالبی پيرامون هر دو فرهنگ مهدويت و عاشورا به علاقه‌مندان ارائه شود.

وی در ادامه افزود: مقالات، تحليل‌ها و رهيافت‌های موجود پيرامون بحث مهدويت و عاشورا در اين وبلاگ قرار می‌گيرد، با توجه به تلاش دشمنان و تلاش مسيحيت و يهوديت كه می‌خواهند نگاه صحيح به نهضت عاشورا و مهدويت را از شيعيان بگيرند اين وبلاگ و وبلاگ نگاه سبز ــ نگاه سرخ راه‌اندازی شده‌اند.

مديرعامل بنياد فرهنگی مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر، ادامه داد: علاقه‌مندان به امام زمان(عج) و كسانی كه می‌خواهند برای حضرت كار معرفتی انجام داده و وبلاگ مهدوی داشته باشند می‌توانند با بنياد فرهنگی مهدی موعود(عج) تماس گرفته يا به سايت منجی‌بلاگ مراجعه كنند، ما يك وبلاگ با عنوان مورد علاقه كاربر برای او ايجاد می‌كنيم و حتی اگر محتوای لازم را هم در اختيار نداشته باشد به او در اين زمينه كمك خواهيم كرد.

دريس تصريح كرد: سايت منجی بلاگ شامل وبلاگ‌های تخصصی و علمی است و وبلاگ‌هايی كه فقط شامل دل‌نوشته باشد در اين سايت قرار داده نمی‌شود.

وی در توضيح محتوای وبلاگ انتظار و عاشورا تصريح كرد: در فضای مجازی نسبت به تحريف عاشورا و بحث انتظار، مطالبی وجود دارد كه ايجاد شبهه می‌كند و لازم است به اين شبهات پاسخ داده شود، با توجه به اين‌كه ما به زير نظر مركز تخصصی مهدويت حوزه علميه قم كار می‌كنيم، اين شبهات را از مراجع و متخصصان حوزه سؤال كرده و در سايت يا وبلاگ قرار خواهيم داد.

دريس تصريح كرد: عنوان وبلاگ‌های قرار داده شده در سايت منجی‌بلاگ، هم موضوعات تخصصی دينی و هم عناوين روز را شامل می‌شود، برنامه‌های اصلی بنياد ما بر مبنای بحث مهدويت است، مثلا در ماه رمضان به امام زمان(عج) و مهدويت می‌پردازيم، به همين ترتيب در مناسبت‌های مختلف ارتباط آن مناسبت با مهدويت را بررسی كرده و مطالب و مقالات مرتبط را در وبلاگ‌های مربوطه قرار می‌دهيم.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما