تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۹
۰
کد مطلب : ۱۱۰۷۷

پنجمين همايش استانی«شعر عاشورايی» در ساوه برگزار می‌شود

پنجمين همايش استانی«شعر عاشورايی» در ساوه برگزار می‌شود
«علی شعبانی»، رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه با همكاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه به‌منظور بزرگداشت ارزش‌های دينی و تكريم شخصيت والای حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و هفتاد و دو تن از ياران باوفايش در سال اصلاح الگوی مصرف، پنجمين همايش استانی شعر عاشورايی را برگزار می‌كند.

وی افزود: علاقه‌مندان به شركت در اين همايش می‌توانند آثار خود را با موضوعات عاشورا، ايثار و شهادت، جلوه شكوه زن در عاشورا، عاشورا و انقلاب اسلامی، زندگی و سيره امام حسين(ع) و ياران باوفايش و ولايت و عاشورا به دبيرخانه اين همايش ارسال كنند.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه در ادامه مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ دی‌ماه سال‌جاری عنوان كرد و افزود: كرد: پنجمين همايش استانی شعر عاشورايی ۱۴ بهمن‌‌ماه سال‌جاری در سالن اجتماعات سلمان ساوجی اين شهرستان برگزار می‌شود.

شعبانی با بيان اينكه آثار ارسالی نبايد در همايش‌های ديگر شركت كرده باشد، گفت: علاقه‌مندان به شركت در اين همايش بايد آثار خود را در اندازه A4 خوانا و يا تايپ شده ارسال كنند.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه در پايان خاطرنشان كرد: از سه نفر از برگزيدگان اين همايش با اهدای لوح و هدايايی تقدير می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما