تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۳۵
۰
کد مطلب : ۱۱۲۷۲

سلسله كارگاه‌های «فرهنگ زندگی قرآنی» برگزار می‌شود

سلسله كارگاه‌های «فرهنگ زندگی قرآنی» برگزار می‌شود

نخستين كارگاه از سلسله كارگاه‌های «فرهنگ زندگی قرآنی» پنج‌شنبه، 24 دی ماه، در فرهنگسرای انقلاب آغاز می‌شود و تا پايان اسفند سال جاری، هر پنج‌شنبه از ساعت 10 تا 13 ميزبان عموم شهروندان تهرانی خواهد بود.

در سلسله كارگاه‌های «فرهنگ زندگی قرآنی» كه از سوی واحد فرهنگی فرهنگسرای انقلاب و با حضور حسين اقبالی‌‌‌نسب ــ كارشناس ارشد مشاوره قرآنی ــ برگزار می‌شود، مطالبی با استناد به روايات اهل بيت‌(ع) و منابع مكتوب در عرصه اخلاق اسلامی و قرآنی و در چارچوب امروزی و كاربردی برای برخورداری از يك زندگی سالم ارائه می‌شود. 

برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و مشاوره‌های فردی و اجتماعی در موضوعات مختلف؛ دينی، روانشناسی، تربيتی و خانوادگی از جمله برنامه‌های ديگری است كه در اين سلسله نشست‌ها ارائه می‌شود.

«جايگاه هستی شناختی انسان»، «پرورش روح، جسم و تعليم و تربيت»، «حقوق شهروندی، اقتصاد زندگی»، «خانواده، مناسبت و روابط اجتماعی»، «تغذيه، بهداشت و سلامت» و «تفكر و عرفان» از جمله سرفصل‌های موضوعی اين سلسله كارگاه‌ها است كه با نگاه به موازين و اصول اخلاق اسلامی و قرآنی به عنوان مكتب جامع زندگی، با مصداق‌ها و مثال‌های عينی مورد تحليل و بررسی قرار می‌‌گيرد.

يادآوری می‌شود، علاقه‌مندان برای شركت در اين كارگاه‌ها بايد با مراجعه به واحد فرهنگی فرهنگسرای انقلاب، كتابچه مربوط به اين كارگاه‌ها را دريافت كرده و با مطالعه اين كتاب و آمادگی كامل در اين دوره‌ها شركت كنند.

مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما