تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۴
۰
کد مطلب : ۱۱۲۹۸

برگزیدگان مسابقات داستان کوتاه قرآنی قصص معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات داستان کوتاه قرآنی قصص معرفی شدند
براساس هیئت داوران این مسابقات که فیروز زنوزی جلالی، صابر امامی و خسرو آقایاری بودند، هفت داستان انتخاب شد که عبارتند از:

«آن سه یوسف» نوشته محمدعلی دستمالی از سنندج، «با داستان اینجا یكی دیگه رو چال كردن» نوشته محمداسماعیل حاج‌علیان از سمنان، «ترازو» نوشته كبری زارعی پاكدل از تهران، «به پستچی بگو فرقی نمی‌كنه» نوشته محسن ادهم از سمنان، «روز هشتم...لحظه پروانگی» نوشته زهرا ابراهیمی از تهران، «پسر هاجر» نوشته شهاب احمدپور از شفت – گیلان، «حتی یك نفر» نوشته محمد گلی از مشهد را شایسته تقدیر دانستند.

داستان‌های برگزیده این مسابقه نیز بدین شرح اعلام شد:

سارا نعیمی با داستان «هبوط» از رشت – گیلان، آرش صادق بیگی با داستان «چشمان باز» از تهران و مریم جوادی با داستان «تك درخت چنار» از گیلان به طور مشترك مقام سوم را كسب كردند.

آذر ممتاز با داستان «ماهی سیاه سیبیلو» از رشت – گیلان، به همراه مرضیه جوكار با داستان «فصل حسن یوسف‌ها» از شیراز به طور مشترك مقام دوم این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

داستان «نشانه» نوشته ناتاشا محرم‌زاده از لاهیجان-گیلان، مقام نخست این مسابقه را از آن خود كرد.

دومین دوره مسابقه ملی داستان كوتاه قرآنی «قصص» كه به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گیلان و مركز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزاری شد با برپایی این مراسم به كار خود پایان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما