تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۵
۰
کد مطلب : ۱۱۳۳۸

آغاز به‌كار دهمين همايش بين‌المللی مؤسسه‌های مالی ـ اسلامی در كويت

آغاز به‌كار دهمين همايش بين‌المللی مؤسسه‌های مالی ـ اسلامی در كويت
به گزارش روزنامه كويتی «القبس»، «عبدالرزاق الشايجی» رئيس كميته برگزاركننده همايش در اين باره گفت: در اين همايش بين‌المللی، جمعی از كارشناسان، متخصصان و صاحب‌نظران عرصه امور مالی ـ اسلامی و بانكداری اسلامی از كشورهای مختلف جهان حضور دارند.

وی افزود: اين همايش به همت شركت سرمايه‌گذاری اسلامی «المشورة والراية» كويت و با همكاری مركز صنعت مالی ـ اسلامی لندن و با هدف جهانی‌كردن سرمايه‌گذاری اسلامی برگزار می‌شود.

الشايجی تصريح كرد: در اين همايش، علل و انگيزه‌های گسترش سرمايه‌گذاری اسلامی در جهان، بررسی تجربه‌های موفق سرمايه‌گذاری اسلامی در غرب و ميانگين رشد و توسعه صنعت مالی اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می‌گيرد.

وی اضافه كرد: بررسی چالش‌ها و مشكلات پيش‌روی مؤسسه‌های مالی ـ اسلامی در آينده، تأثير بحران مالی جهان بر صنعت بانكداری اسلامی و اجرايی‌شدن احكام و دستورات اسلامی در معاملات و فعاليت‌های تجاری و اقتصادی مؤسسه‌های مالی و بانكداری اسلامی از محورهای اين همايش دو روزه است.

در حاشيه اين همايش، كارگاه آموزشی با هدف آشنايی شركت‌كنندگان با «صنعت بانكداری اسلامی در كويت» برگزار می‌شود كه تعدادی از اقتصاددانان كويتی در اين باره سخنرانی می‌كنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما