تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۰۱
۰
کد مطلب : ۱۱۴۸۵

دومین دوره آموزشی نقد و بررسی نحلههای انحرافی در قم آغاز شد

دومین دوره آموزشی نقد و بررسی نحلههای انحرافی در قم آغاز شد
حجتالاسلام محمود نجاریانزاده، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت که این دوره آموزشی به منظور توانمندسازی معاونان و مربیان پرورشی دوره ابتدایی و راهنمایی از امروز آغاز شده و به مدت چهار روز در دو نوبت صبح و عصر برگزار میشود.

در این دوره، مربیان و معاونان پرورشی آموزشهای لازم را در زمینه شناخت جریانها و فرقههای انحرافی و نوظهور، وهابیت، تصوف و شیطانپرستی فرا میگیرند.

وی با اشاره به نقش حساس مربیان و معلمان پرورشی مدارس در آگاهسازی دانشآموزان گفت: «چنانچه جوانان از ترفندها، راهبردها و اندیشههای انحرافی فرقههای نوظهور آگاهی بیشتری پیدا کنند مطمئنا مباحث عمیق دینی و آموزههای تشیع در قلوب آنها بهتر و بیشتر جای میگیرد.»

حجتالاسلام نجاریانزاده نوجوانان و جوانان را آسیبپذیرترین قشر جامعه در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و بر لزوم انگیزه بخشی به این قشر حساس برای پذیرش معارف والای دین مبین اسلام تاکید کرد.

این دوره آموزشی به همت سازمانهای تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان قم برنامهریزی شده و طی آن اساتید برجسته حوزههای علمیه از جمله حجج الاسلام حمیدرضا مظاهری سیف و علیرضا دریاکناری به ارائه آموزشهای لازم میپردازند.

اولین دوره آموزشی نقد و بررسی فرقههای نوظهور و انحرافی ویژه مربیان و معاونان پرورشی مدارس ابتدایی و راهنمایی قم، آذرماه امسال در محل سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما