تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۵۴
۰
کد مطلب : ۱۱۵۲۹
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی قم صورت می‌گیرد؛

تجلیل از مبلغان برتر در قم

تجلیل از مبلغان برتر در قم
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قم، حجت‌الاسلام عین‌الله صلواتی مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی قم اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از ۱۷۵ مبلغ دینی که در دهه نخست محرم امسال به مناطق دورافتاده اعزام شده بودند به صورت عمومی و از پنج مبلغ برتر به صورت ویژه تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در دهه نخست محرم حدود ۱۷۵ مبلغ دینی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی قم به ۱۰ استان کشور و بیش از ۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان قم اعزام شده بودند.

حجت‌الاسلام صلواتی با اشاره به حساسیت امر تبلیغ در شرایط کنونی تصریح کرد: قبل از اعزام مبلغان به مناطق مختلف کشور جلساتی با حضور افراد برگزار شد و در این جلسات محورها و موضوعات قابل ارائه توسط مبلغان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی پرداختن به ابعاد مختلف فلسفه قیام عاشورا، تشریح ضرورت اصلاح الگوی مصرف، برگزاری جلسات پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی در قالب گفتمان دینی، پرداختن به آسیب‌های عزاداری بدون بصیرت، تشریح زوایای مختلف رویارویی همه‌جانبه نظام استکبار با انقلاب اسلامی، نقش و اثرات امر به معروف و نهی از منکر و توصیه به اولیای دانش‌آموزان در مورد خطرات تهاجم فرهنگی و نظارت بیشتر بر آنان و... را از جمله مباحث قابل طرح در ایام محرم از سوی مبلغان اعزامی برشمرد.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی قم در مورد زمان برگزاری مراسم تجلیل از مبلغان برتر اظهار داشت: این مراسم در روز دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام عباس اسکندری در محل این اداره کل برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما