تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲۶
۰
کد مطلب : ۱۱۵۴۴

نخستين نمايشگاه «فرهنگ مناسبت‌های مذهبی» در بوشهر برگزار می‌شود

نخستين نمايشگاه «فرهنگ مناسبت‌های مذهبی» در بوشهر برگزار می‌شود
به گزارش روابط عمومی اداره‌كل تبليغات اسلامی استان بوشهر، «حسين اديبی» كارشناس تشكل‌های دينی اداره‌كل تبليغات اسلامی استان بوشهر گفت: اين نمايشگاه با حضور هيئت‌های مذهبی، انجمن‌های اسلامی، مؤسسات و مراكز قرآنی استان در حسينيه عاشقان ثارالله بوشهر از تاريخ ۱۰ بهمن ۸۸ به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری اين نمايشگاه را معرفی آثار فرهنگی و دينی، ارائه الگوهای صحيح عزاداری و ايجاد زمينه‌ای برای شناسايی هنرمندان دينی و مذهبی بوشهر عنوان كرد.

اديبی در ادامه افزود: با عنايت به سياست سازمان تبليغات اسلامی در ارائه آثار متنوع فرهنگی و دينی و الگوهای صحيح مناسبت‌های دينی در قالب پرهيز از آسيب‌ها و انحرافات و در جهت ارائه محصولات دينی فاخر بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری در ساماندهی شئون فرهنگی و تبيين فرهنگ ناب اسلامی، اداره‌كل تبليغات اسلامی استان بوشهر اقدام به برگزاری نمايشگاه فرهنگ مناسبت‌های دينی با عنوان مكتب سرخ در دهه آخر صفر می‌كند.

وی اضافه كرد: اين امر بر اساس وظيفه سازمان تبليغات اسلامی در تعميق و گسترش معارف اسلامی و فراهم كردن زمينه حضور تشكل‌های محوری و مطرح در ارائه محصولات دينی فاخر به انجام می‌رسد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما