تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۰۲
۰
کد مطلب : ۱۱۸۸۷

آیت الله صافی بر حل مشکلات زایران ایرانی تاکيد کرد

آیت الله صافی بر حل مشکلات زایران ایرانی تاکيد کرد
آیت‌الله لطف‌الله صافی در دیدار با سرپرست جدید حجاج ایرانی ضمن تبریک به قاضی عسکر، از انتخاب وی ابراز خرسندی کرد و گفت: وظیفه‌‌ای که شما برعهده دارید معنویت زیاد و قداست خاص دارد و در عین حال سنگین و مهم است که امیدوارم با اخلاصی که دارید به بهترین وجه ممکن انجام وظیفه نمایید و انشاء‌الله خداوند شما را نصرت می‌نماید «من جاهد فینا لنهدینهم سبلنا».

وی با اشاره به بی‌احترامی‌هایی که به زایران ایرانی و شیعه در عربستان صورت می‌گیرد، گفت: ان‌شاء‌الله بتوانید در مناسبات بین ایران و عربستان تحولی جدید ایجاد نمایید و با ارتباط خوب و مؤثر و دوستانه برای همیشه این مشکلات را حل نمایید و اگر سوء تفاهم‌هایی وجود دارد با تدبیر و مدیریت صحیح آنها را برطرف نمایید.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر وحدت جهان اسلام افزود: امروز جهان اسلام به وحدت و یکپارچگی کامل احتیاج دارد و در مقابل دشمنان اسلام همه باید هوشیار باشیم و اختلاف و دودستگی، به نفع دشمن مشترک می‌باشد.

 آیت الله صافی ادامه داد: با توجه به سوابق خوب و تجربیات ارزنده‌ای که در شما سراغ داریم انشاءالله شاهد همبستگی مسلمانان همراه با احترام متقابل به اعتقادات مذهبی یکدیگر باشیم و شیعیان بتوانند مناسک حج و عمره‌ی خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهند و به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم و اهل بیت علیهم السلام عرض ارادت و ادب نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما