تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۲۶
۰
کد مطلب : ۱۲۰۲۴
با افتتاح پل فرات در ارديبهشت سال آينده

فاصله سفر با قطار به عتبات عالیات به نصف کاهش می‌یابد

فاصله سفر با قطار به عتبات عالیات به نصف کاهش می‌یابد
از سوی شرکت مسکن و عمران قدس رضوی وابسته به آستان قدس رضوی پل فلزی بتنی برروی رودخانه فرات در کشور سوریه درحال اجرا است.

مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی گفت: این پل به طول یک کیلومتر در کشور سوریه درحال اجراست و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهندس محمدرضا رئیسی با اشاره به اینکه اعتبار ساخت این پل به مبلغ ۴۵ میلیون دلار از سوی کشور سوریه پرداخت شده است افزود: پیش‌بینی می‌شود با افتتاح پل فرات در اردیبهشت سال آینده فاصله سفر با قطار به عتبات عالیات به نصف کاهش یابد.

وی در ادامه این گفتگو به دیگر اقدامات شرکت مسکن و عمران قدس رضوی اشاره کرد و گفت: این شرکت در راستای تأمین مسکن برای افراد محروم جامعه تاکنون ۲ هزار واحد مسکونی در مشهد احداث کرده است و در بخش راه راه آهن نیز تاکنون ۳۵۰ کیلومتر آزادراه ۲۲۰ کیلومتر راه آهن و خطوط انتقال گاز ۶۳ کیلومتر احداث کرده است.

وی شرکت مسکن و عمران قدس رضوی را جزو ۱۰ شرکت برتر کشور در زمینه ساخت‌و‌ساز  دانست و احداث فرودگاه سرخس و ۱۰۰ کیلومتر راه آهن مسیر مشهد بافق را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد و افزود: شرکت مسکن و عمران قدس رضوی به لحاظ فنی و مهندسی آمادگی حضور در پروژه‌های بزرگ سایر کشورها را دارد.

مهندس رئیسی به بحث آموزش در این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت مسکن و عمران قدس رضوی یکی از محدود شرکت‌هایی است که کارگران آن آموزش‌های لازم را دیده‌اند به طوری که درحال حاضر ۱۵۰ نیروی کار آن دارای کارت مهارت درجه یک فنی هستند. وی یکی از طرح‌های آینده این شرکت را احداث برج ۲۵ طبقه دوقلو در مشهد عنوان کرد و افزود: در چشم‌انداز شرکت پیش‌بینی شده است خدمات شرکت مسکن و عمران قدس رضوی به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
مرجع : اعتدال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما