تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۸
۰
کد مطلب : ۱۲۱۶۴

مسابقه اينترنتی «نی‌نوا» در حال برگزاری است

مسابقه اينترنتی «نی‌نوا» در حال برگزاری است
کانون فرهنگی هنری عهد موعود مسابقه اينترنتی «نی‌نوا» برگرفته از کتاب «ناگفته‌هايی از وقايع عاشورا» اثر آيت‌الله «سيدعلی حسينی ميلانی» را برگزار کرده است.

دلايل برگزاری اين مسابقه چنين عنوان شده است: «شيعه اماميه هميشه مورد حمله و تهاجم بوده است و علماى ما در مسائل مختلف اعتقادى، فقهى و... مدافع حريم و مکتب تشيع بوده‌اند. از مواردى که همواره بهانه‌جويان به آن بهانه به مذهب ما تهاجم کرده‌اند، واقعه کربلا و عاشوراى سيدالشهداء عليه‌السلام است.

از همان محرم سال ۶۱ هجرى که اين ماجرا پيش آمد، ائمه اطهار(ع) و شيعيان اهل بيت(ع) به پيروى از رهبران خود همواره اين روز بزرگ را زنده نگه داشته‌اند. از طرفى، دشمنان و مخالفان ما همواره سعى کرده‌اند که اين روز فراموش شود و آثار و تبعات آن از بين برود؛ بنابراين اين مسابقه با هدف نشر فرهنگ عاشورا برگزار می‌شود.»

کاربران بايد کتاب و سؤالات را دانلود کرده و پس از مطالعه کتاب و آماده کردن پاسخ‌ها در مسابقه شرکت کنند.

۴۰ سؤال چهارگزينه‌ای تهيه شده که پس از پاسخ‌گويی صحيح به تمامی چهل سؤال، سه سؤال به صورت حضوری و يا تلفنی در مرحله دوم بدون ذکر گزينه‌ها پرسيده می‌شود و درصورت صحيح بودن به قيد قرعه به ۷۲ نفر از برگزيدگان هزينه ويزای رسمی تشرف به عتبات عراق اهدا می‌شود.

مهلت ارسال پاسخ‌نامه‌ها تا ۱۵ اسفندماه جاری بوده و برندگان مرحله اول نيز ۱۷ فروردين‌ماه سال آينده اعلام خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما