تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲۹
۰
کد مطلب : ۱۲۲۵۱

مسابقه وبلاگ‌نویسی بوی سیب با معرفی برترین‌ها در قم پایان یافت

مسابقه وبلاگ‌نویسی بوی سیب با معرفی برترین‌ها در قم پایان یافت
دبیر سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی «بوی سیب» در آیین اختتامیه این مسابقه که پنج‌شنبه طی مراسمی با معرفی برترین‌ها در تالار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های قم پایان یافت گفت: دو هزار نفر از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که ۳۵ نفر در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر شدند.

«علی اصغر جوشقانی» دبیر سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی «بوی سیب» گفت: این مسابقه در بخش‌های وبلاگ‌نویسی، تصویر زمینه، عکس، پادکست و بلوتوث برگزار شد.

وی اضافه کرد: ۱۳ اثر در بخش وبلاگ‌نویسی، چهار اثر در بخش پادکست، چهار اثر در بخش بلوتوث، پنج اثر در بخش تصویر زمینه، پنج اثر در بخش عکس و دو اثر نیز در بخش سایت توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

به گفته جوشقانی یک هزار و ۳۲۴ اثر در بخش وبلاگ‌نویسی، ۸۲ اثر در بخش پادکست، ۱۱۸ اثر در بخش بلوتوث و ۱۴۹ اثر در بخش تصویر زمینه به دبیرخانه سومین مسابقه سراسری بوی سیب ارسال شده بود.

دبیر سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی «بوی سیب»، استان‌های تهران، قم، مرکزی و گیلان را استان‌هایی برشمرد که بیشترین تعداد شرکت کننده را داشتند.

وی گفت: چهار اثر نیز از خارج از کشور و یک اثر به زبان انگلیسی و یک اثر نیز به زبان چینی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

در پایان این آیین از افراد برگزیده با اهدای تندیس متبرک بوی سیب قدردانی شد.

در این آیین از مجموعه نرم‌افزار صوتی جدید رادیو سراسری معارف با عنوان کلام امام، پیام ولایت رونمایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما