تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۰۲
۰
کد مطلب : ۱۲۳۲۵

عزاداری حقیقی باید به انجام حسنات بیانجامد

عزاداری حقیقی باید به انجام حسنات بیانجامد
مدیر‌عامل موسسه خیریه شهدای کربلا تبریز گفت: از چند سال قبل جمعی از فعالان این هیئت تصمیم به ساماندهی فعالیت‌های خیریه و ثبت موسسه گرفتند و در نهایت از سال ۱۳۸۵ موسسه خیریه شهدای کربلا تبریز به طور رسمی ثبت و کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته این موسسه جزو موسسه‌های نمونه و فعال تبریز بوده است تصریح کرد: اعطای دهها سرویس جهیزیه، پرداخت مستمری به نیازمندان، اعطای میلیاردها ریال وام قرض‌الحسنه تنها بخشی از فعالیت‌های این موسسه است.

انیس ثانی با اشاره به برنامه‌های آتی این موسسه تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهش قابل توجهی در ارائه خدمات خیریه خواهیم داشت که این امر نیز نیازمند مشارکت خیرین در فعالیت‌های خداپسندانه است.

وی با اشاره به اقدامات متنوع خیریه این موسسه تاکید کرد: در عید قربان سال جاری نیز در زمینه هماهنگی در جهت نذورات و گوشت‌های قربانی خیرین در میان مردم نیازمند فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفت.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه شهدای کربلا تبریز گفت: عزاداری واقعی باید بر تعالی معنوی و روحی و دستگیری از نیازمندان بینجامد.

وی با بیان اینکه عزداری واقعی باید به انجام حسنات بیانجامد تاکید کرد: اگر در مجالس عزاداری به گریه و نوحه‌سرائی صرف تکیه کنیم چندان چیز مطلوبی به دست نیاورده‌ایم.

شایان ذکر است، برنامه های حمایتی این موسسه در عید نوروز سال جاری در مناطق محروم منطقه نوبر تبریز به اجرا گذاشته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما