تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۹
۰
کد مطلب : ۱۲۴۲۳

پنج نفر از مدیران جدید سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شدند

پنج نفر از مدیران جدید سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شدند
در این همایش که امروز در محل سازمان اوقاف و امور خیریه و به منظور تبیین و توجیه برنامه‌های سال ۸۸ برگزار شد، پنج نفر از مدیران جدید سازمان اوقاف کشور در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با اهدای لوح سپاس و تجلیل از تلاش‌های ۱۶ ماهه محمود ساجدی‌فر قائم مقام سابق، تقی رضایار را به عنوان مشاور و قائم مقام جدید سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کرد.

حجت الاسلام علی محمدی، همچنین محمد مؤمنی را به عنوان مدیر کل جدید حراست معرفی و از تلاش‌های حمید عاملی مدیر کل سابق قدردانی کرد.

در این مراسم همچنین حمید عاملی به عنوان مدیر کل جدید دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب و با اهدای لوح سپاس از خدمات محمد رضا زارع تجلیل شد.

در این همایش سرپرست سازمان اوقاف با اعطای حکمی باقر صباغی را به عنوان مدیر کل جدید اداره تحقیق سازمان منصوب و از زحمات سید حمید رضا یمنی مدیر سابق قدردانی کرد .

براساس این گزارش در این همایش حسن ربیعی نیز به عنوان معاون مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی معرفی و از زحمات علیرضا بروجی معاون سابق قدردانی شد.

اعطای لوح سپاس به مدیران تودیع شده و احکام انتصاب مدیران جدید برنامه پایانی این همایش بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما