تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۰۶
۰
کد مطلب : ۱۲۴۹
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد:

عزاداری امام حسین (ع) سال به سال بهتر می شود

عزاداری امام حسین (ع) سال به سال بهتر می شود
به گزارش خیمه، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه عزاداری امام حسین (ع) سال به سال بهتر می شود، اظهار داشت: برنامه ریزی مسؤولان نظام و به ویژه شورای فرهنگ عمومی و سایر ارگانها و نهادها با هماهنگی بسیار منجر شد تا این مراسم به نحو بسیار خوبی برگزار شود. 

حجت الاسلام حسین ابراهیمی با اشاره به اینکه در عزاداریهای امام حسین(ع) باید به تبیین اهداف عاشورا پرداخت تا با احیای ارزشهای اسلام بتوان ادامه دهنده واقعی این راه بود، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا تلاشهای قابل تقدیری داشته است. 

وی با بیان اینکه بخش زیادی از بدعتها و خرافات در این مراسم با رهنمودهای مقام معظم رهبری از بین رفت، تصریح کرد: افزایش جمعیت به ویژه حضور گسترده نسل جوان در این مراسم ، با وجود سرمای هوا بسیار خوب و شایسته بود. 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه پیش از برگزاری مراسم ماه محرم نشستهای مختلفی با ائمه مساجد داشتیم که این نشستها بسیار اثرگذار بوده است، اظهار داشت: در آینده هم در تلاشیم تا این نشستها را ادامه دهیم. چون جامعه رو به رشد است بنابراین باید با آشنایی کامل از اهداف امام حسین (ع) حرکتی رو به جل داشته و با احیای ارزشهای اسلام و به پا داشتن شعائر اسلام بتوانیم از ادامه دهندگان اهداف عاشورا باشیم. 

بنا بر گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا و در ابعاد مختلف بسیار تلاش کرد که قابل تقدیر است، گفت: اگر چه در این زمینه کار بسیاری شده است، اما کافی نیست و باید با رهنمودهای مقام معظم رهبری قله های زیبا را فتح کنیم و امر به معروف و نهی از منکر را در جلسه های مختلف برگزار و حرکت عمیق و گسترده ای انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما