تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۲۲
۰
کد مطلب : ۱۲۴۹۲

نسخه ديجيتالی «راهنمای اماكن زيارتی و سياحتی سوريه» منتشر شد

نسخه ديجيتالی «راهنمای اماكن زيارتی و سياحتی سوريه» منتشر شد
نسخه ديجيتالی كتاب «راهنمای اماكن زيارتی و سياحتی سوريه» تأليف احسان مقدس كوششی در راستای پاسخگويی به زایران اماكن زيارتی و سياحتی سوريه در كتابخانه تخصصی حج و زيارت قرار گرفت.

اين اثر تمامی اطلاعاتی مربوط به اماكن زيارتی كشور سوريه را در بردارد و اكنون پس از پايان نگارش اين اثر به صورت فايل PDF در دسترس كاربران فضای سايبر قرار گرفته است؛ انگيزه نويسنده از نگارش اين اثر تلاش برای رهايی زایران از سردرگمی‌ها و پرسش‌های متعدد در اين كشور است.

نسخه ديجيتالی «راهنمای اماكن زيارتی و سياحتی سوريه» ابتدا سيری از تاريخ و وضعيت جغرافيايی سوريه را به خواننده ارائه كرده است و سپس به معرفی شهرهای مهم زيارتی اين كشور همچون دمشق، حلب و ديگر اماكن متبركه آن‌ها می‌پردازد.

همچنين بررسی آثار باستانی و تمدن‌های كهن سوريه نيز بخشی ديگر از مطالب اين اثر را تشكيل می‌دهد؛ اين كشور بستر تمدن‌های بسيار كهن است، به اين دليل علت آشنايی و بازديد از آثار بجا مانده از آن دوران خالی از لطف نيست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده نسخه دیجیتالی این کتاب به آدرس اینترنتی http://hajj.ir/hadjwebui/library/wfViewBookPage.aspx?bookId=۱۵۸۸ مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما