تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۶
۰
کد مطلب : ۱۲۵۱۷

حضور زائرین در قم امسال ۱۵ درصد افزایش یافت

حضور زائرین در قم امسال ۱۵ درصد افزایش یافت
احمد حاجی زاده قمی در اولین جلسه شورای اداری استان قم در سال جدید تاکید کرد: امسال خدمات و تسهیلات زائرین ویژگی‌ها و برجستگی هایی نسبت به سال‌های گذشته داشت و موجب رضایت‌مندی بیشتر زائرین شد.

رییس ستاد تسهیلات نوروزی استان قم افزود: ساختار ستاد تسهیلات زائرین نسبت به سال‌های گذشته ارتقا پیدا کرد و حضور سه تن از معاونین استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران استان در این ستاد در تحرک و پویایی خدمات رسانی موثر بود.

وی تاکید کرد: تمرکز دستگاه‌ها در کنار هم در ستاد تسهیلات زائرین از جمله ویژگی‌های ستاد امسال بود که نظارت برحوزه‌های مربوطه بسیار چشم‌گیر بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم استفاده از نیروهای مردمی، ارائه خدمات مطلوب به زائرین، افزایش اسکان زائرین را ازجمله ویژگی‌های ستاد تسهیلات زائرین استان قم برشمرد.

حاجی زاده قمی از افزایش تعداد زائرین در سال جاری خبر داد و گفت: امسال حضور زائرین در قم ۱۵ درصد افزایش داشت که ۴۵ درصد افزایش اسکان در مدارس قم صورت گرفت.

رییس ستاد تسهیلات نوروزی استان قم همچنین با اشاره به توجه به مساله عفاف و حجاب در ایام نوروز گفت: مجموعه‌ای به دستور استاندار قم جهت تذکر لسانی مهیا شد که اداره ارشاد متولی اصلی این امر بود که ۱۳۰ تن از خواهران جامعه الزهرا فراخوان شدند و امکاناتی برای آنها تامین شد.

وی بر افزایش ظرفیت اسکان در قم تاکید کرد و اظهار کرد: تعداد ۳۰۰ مدرسه در آموزش و پرورش آماده شده بود اما در آخرین روز سال گذشته، تمامی ظرفیت‌ها پر شد که باید این ظرفیت را در قم بالا برد.

رییس ستاد تسهیلات نوروزی استان قم کمبود پارکینگ و ضعف در مدیریت پارکینگ‌های موجود، عدم اطلاع‌رسانی به زائرین در استفاده از بوستان‌ها و ترافیک در بستر رودخانه قم از نقاط ضعف امسال بود که باید تمرین کرد تا در آینده خدمات خوبی ارائه شود.

حاجی زاده قمی در پایان ازعدم آشنایی دستگاه‌های اداری نسبت به وظایف خود در قبال خدمات رسانی به زائران انتقاد کرد و گفت: امسال شرح وظایفی به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد تا تمام دستگاه‌ها و مدیران نسبت به وظایف خود در قبال خدمات‌رسانی به زائرین بیشتر آشنا شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما