تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۳
۰
کد مطلب : ۱۲۵۷۷

اعلام فراخوان مقاله برای همايش «مكتب تعزيه اردبيل»

اعلام فراخوان مقاله برای همايش «مكتب تعزيه اردبيل»
فرهنگ: با اعلام محورهای همايش «مكتب تعزيه اردبيل»، پژوهشگران تا نيمه اول آذرماه سال جاری فرصت دارند تا مقالات خود را به پايگاه اطلاع‌رسانی اين همايش ارسال كنند.

محورهای همايش «مكتب تعزيه اردبيل» عبارت از سير شكل‌گيری تعزيه اردبيل، تاريخ تعزيه اردبيل از بدو پيدايش تا عصر كنونی، شاخص‌های ادبی تعزيه اردبيل، ابعاد دينی تعزيه اردبيل و ابعاد هنری تعزيه اردبيل است.

ابعاد جامعه‌شناسی و مردم‌شناسی تعزيه اردبيل، تأثيرگذاری تعزيه اردبيل در داخل و خارج كشور، تأثيرگذاری تعزيه در افكار، عقايد و ديدگاه‌های مردم اردبيل و نقد شكلی و محتوايی تعزيه در اردبيل از ديگر موضوعات مطروحه دبيرخانه اين همايش است.

از شرايط و نحوه ارسال مقالات می‌توان به دارا بودن مشخصات يك مقاله علمی، پرينت مقالات حداقل در ۱۰ صفحه A۴ به همراه لوح‌فشرده در محيط WORD با فونت ZAR ۱۵ و ارسال آن به دبيرخانه يا پست الكترونيكی همايش و ارسال مشخصات كامل مؤلف اشاره كرد.

همچنين دبيرخانه همايش، اجازه ويراستاری و تلخيص مقالات برای چاپ در كتاب مجموعه مقالات همايش را داراست و پس از داوری، به همه آثار ارسالی، لوح تقدير، و به آثار برگزيده، هدايای ارزنده تعلق می‌گيرد.

همايش «مكتب تعزيه اردبيل» نيمه اول آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان بايد آثار خود را به نشانی پستی: اردبيل، شهرك آزادی، خيابان آذربايجان روبروی خانه مطبوعات، پلاك ۶۳ و يا به پايگاه اطلاع‌رسانی اين همايش ارسال كنند.

يادآوری می‌شود، اين سامانه با هدف بررسی جايگاه تعزيه در استان اردبيل و معرفی تعزيه اين استان به عنوان سرآمد عزاداری در كشور به همت اداره‌كل تبليغات اسلامی استان اردبيل راه‌اندازی شده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما