تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۷
۰
کد مطلب : ۱۲۶۱۶

توضیحات ستاد عمره دانشجویی در خصوص عمره دانشجویان متاهل

توضیحات ستاد عمره دانشجویی در خصوص عمره دانشجویان متاهل
جامعه: با توجه به تصمیم ستاد عمره دانشگاهیان، سهمیه متاهلین در سال جاری به شركت‌كنندگان در برنامه ازدواج دانشجویی كه آبان ۸۸ در سایت آن ستاد ثبت‌نام كرده‌اند، اختصاص می‌یابد و در صورتیكه در سایت ازدواج دانشجویی شركت نكرده‌اند‌، می‌توانید در بخش مجردی ثبت‌نام كنند.

اعزام دانشجویان فقط به صورت ۲ نفره است و شخص همراه، فقط همسر دانشجو است‌ همچنین امكان همراه بردن فردی غیرهمسر(پدر، مادر و...) وجود ندارد‌.

در صورت ثبت نام و موفقیت در قرعه‌كشی بخش متاهلین(همراه با همسر)، امكان ثبت‌نام در كاروان‌های مجردین ـ متاهل فردی و اساتید وجود نخواهد داشت‌.

افرادی كه در سایت ستاد ازدواج دانشجویی كه آبان ۸۸ برگزار شد، شركت كرده‌اند‌، نیازی به ثبت‌نام در سایت ستاد عمره دانشگاهیان ندارند‌.

قرعه‌كشی این افراد در ۳۱ فروردین ۸۹ توسط ستاد ازدواج دانشجویی انجام خواهد شد و نتیجه از طریق سایت ستاد عمره دانشگاهیان و ارسال پیام كوتاه به آگاهی خواهد رسید‌.

ممكن است به دلایل مخابراتی پیام كوتاه ارسالی به دست پذیرفته‌شدگان نرسد، لذا در تاریخ مقرر به سایت عمره دانشگاهیان(www.labbayk.com) مراجعه كرده و از نتیجه قرعه‌كشی مطلع شوید‌.

افرادی كه در قرعه‌كشی پذیرفته می‌شوند باید بلافاصله پس از اطلاع به سایت ستاد عمره برای نهایی كردن ثبت‌نام مراجعه كنند.

تمام برگزیدكان قرعه‌كشی باید در مرحله اول مبلغ ۲۵۰ هزار تومان برای هر نفر به عنوان علی‌الحساب واریز كنند‌.

هزینه سفر برای نوع دانشجویی متاهلی همراه با همسر حدود ۸۵۰ تا ۹۵۰ هزار تومان برای هر نفر خواهد بود‌. با رایزنی‌های انجام گرفته، دانشگاهیان ‌می‌توانند برای پرداخت مابقی هزینه سفر از وام قرض‌الحسنه عمره دانشگاهیان استفاده كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما