تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۱
۰
کد مطلب : ۱۲۶۵۳

نام نویسی عمره طلاب سراسر کشور آغاز شد

نام نویسی عمره طلاب سراسر کشور آغاز شد
حجت‌الاسلام محمود ملکدار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه از آغاز نام نویسی عمره طلاب سراسر کشور خبر داد و گفت: طلاب و روحانیان سراسر کشور تا ۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا به صورت اینترنتی نام‌نویسی کنند.

وی افزود: طلاب حوزه‌های علمیه برای نام نویسی عمره می‌توانند به سامانه اینترنتی این مرکز مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام ملکدار، دارا بودن حداقل اتمام پایه چهار و اشتغال در پایه پنجم، داشتن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه، عدم سابقه تشرف به عمره مفرده، داشتن گذرنامه معتبر تا ۵ اردیبهشت ۸۹ را از جمله شرایط این دوره از ثبت نام عمره طلاب و روحانیون برشمرد.

وی تاکید کرد: براساس سهمیه اعلام شده در سال جاری یک و سوم آمار سال گذشته از طلاب به عمره اعزام می‌شوند که زمان اعزام‌ها ۳۱ اردیبهشت، ۱۵ تیرماه، دوم و سوم مرداد ماه خواهد بود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: سال گذشته ۱۳ کاروان ویژه و مستقل از استان‌های مختلف عازم مکه شدند که امسال به دلیل کمبود سهمیه اعزام کاروانی از استان‌ها نداریم و طلابی که از سراسر کشور در این دوره نام نویسی کنند به صورت متمرکز از قم اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: سهمیه همه استان‌ها برای اعزام اعلام شده و ما سهمیه مدرسه‌ای تعیین نکرده‌ایم و نام نویسی نیز تنها از طریق سامانه اینترنتی این مرکز صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام ملکدار در انتها گفت: افزون برسهمیه اعلام شده اساتید سطوح عالی، پژوهشگران، مدرسان، مبلغان نمونه و مدیران مدارس علمیه از سهمیه ویژه برخوردار خواهند بود.
مرجع : رسا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما