تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۷
۰
کد مطلب : ۱۲۶۵۷
در دومین دوره مسابقات رسانه‌های عاشورایی

«خیمه» رسانه برتر عاشورایی شد

«خیمه» رسانه برتر عاشورایی شد
فرهنگ-خیمه: دومین دوره مسابقات رسانه‌های عاشورایی در شش قالب وبلاگ، وب سایت، پویانمایی، نرم افزار چند رسانه‌ای، نرم افزار تلفن همراه و صوتی تصویری برگزار شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقات، برگزیدگان بخش‌های مختلف به شرح زیر اعلام شدند:

در بخش وب‌سایت مرتضی وافی برای وب‌سایت Kheimehnews.com به رتبه اول دست پیدا کرد.

پیرولی برای وب‌سایت هیات رزمندگان غرب تهران به آدرس www.valasr.ir و احسان دشتیانه برای وب‌سایت www.ashura.ir دوم و سوم شدند و مهدی نیک‌خواه دارای وب‌سایت www.bachehayeghalam.ir و مهدی فتاحی دارای وب‌سایت www.safirparvaz.blogfa.comشایسته تقدیر اعلام شدند.

در بخش وبلاگ، وبلاگ Ashoora-poster.blogfa.com، محمد رضا میری رتبه اول را کسب کرد و وبلاگ‌های www.weblog.roze.ir، احسان اشرف اسلامی و Mesbaah.blogfa.com ، حمیدرضا رجبی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این بخش، وبلاگ محمد مبینی به آدرس www.mobini.blogfa.com و وبلاگ رویا آمون به نشانی Nazzare.blogspot.com شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش پویانمایی، ناهید صمدی امین برای «عاشوراییان»، نسرین قلی بیگیان برای «علمدار کربلا» و محمد امین همدانی برای «نماز باران» به رتبه‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

بخش نرم افزار چند رسانه‌ای، برندگان خود را به این ترتیب شناخت: رتبه اول به یاسین رایانه برای «ولا امام حسین» ، رتبه دوم به موسسه علمی مطالعاتی شهید مطهری و میثم عادل مشهد سری برای «بیرق ۲».

همچنین نرم افزارهای «یا حسین شهید» با تولیدکنندگی صادق صیادی ،«پیشوای شهادت» محمد خراسانی زاده و «ماهنامه شیعه» داده‌پرداز نستوه و سید علی حسینی شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش نرم افزار تلفن همراه نیز حسین علیزاده برای «آفتاب کربلا» و محمد علی طهرانچی برای «فرهنگ عزاداری»، اول و دوم شدند و موسسه نرم افزاری نوین و محمد علی طهرانچی برای «روز شمار شیعه» شایسته تقدیر شد.

در بخش صوتی تصویری نیز موسسه‌های فرهنگی جامع طهور برای «کتاب اه» و رسائل برای «مسلم بن عقیل» و نیز محمد خراسانی زاده برای معدن خوبی ها شایسته تقدیر شناخته شدند.

از برگزیدگان این مسابقات، در مراسم اختتامیه تقدیر به عمل می‌آید.

این اختتامیه مسابقات رسانه‌های عاشورایی روز دوشنبه، ۳۰ فروردین ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع علمی به نشانی خیابان اوین ، خیابان کچویی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما