تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۳
۰
کد مطلب : ۱۲۶۶۶

آغاز ثبت نام در کاروان‌های عمره از هفته‌ اول اردیبهشت‌

آغاز ثبت نام در کاروان‌های عمره از هفته‌ اول اردیبهشت‌
جامعه – خیمه: بعد از سه ماه تعلیق سفر حج عمره و رایزنی های مداوم، مدیر‌کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام در کاروان‌های عمره‌ امسال از اول اردیبهشت‌ماه در استان‌ها و از سوم اردیبهشت‌ماه در تهران آغاز می‌شود.

عبدالله نصیری گفت: آگهی اطلاعات سازمان حج و زیارت مربوط به کاروان‌ها، پروازها، هزینه‌ سفر و زمان اعزام عمره گذاران در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار استان‌ها ۳۰ فروردین‌ماه و در استان تهران اول اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود.

نصیری ادامه داد: افراد در اولویت اعزام با توجه به اسامی کارگزاران مجاز اعلام‌شده در این آگهی برای ثبت‌نام در کاروان مورد نظر خود در استان‌ها از روز اول اردیبهشت‌ماه و در تهران از سوم اردیبهشت‌ماه می‌توانند اقدام کنند.

او با تاکید بر اینکه ثبت‌نام در کاروان‌های عمره‌ امسال در یک مرحله انجام می‌شود، گفت: هر سال ۲ دوره‌ ثبت‌نام در کاروان‌های عمره درنظر گرفته می‌شد؛ اما با توجه به اینکه دوره‌ اعزام امسال بسیار کوتاه است، ثبت نام را فقط در یک مرحله می‌توانیم انجام دهیم.

امسال با توجه به تعلیق سه ماهه عمره مفرده، اعزام عمره‌گذاران نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد.

اعزام حدود ۴۰۰هزار نفر از افراد در اولویت اعزام عمره‌ امسال، در یک دوره‌ ۳ماهه انجام می‌شود که به گفته نصیری این اعزام بموقع زائران، منوط به صدور بموقع روادید از سوی سفارت عربستان است.

براساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال دارندگان فیش بانک ملی و اولویت‌های یک تا ۷۰ بانک ملت و تمام افرادی که سفر آنها در عمره‌ گذشته به‌دلیل شیوع آنفلوآنزای نوع آ لغو شد و از سفر بازماندند، در نوبت اعزام به عربستان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما