تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۵۷
۰
کد مطلب : ۱۲۶۶۷

جلسات هیئت‌های مذهبی نباید مختص عزاداری باشد

جلسات هیئت‌های مذهبی نباید مختص عزاداری باشد
ایران‌زمین: نماينده ولی‌فقيه در آذربايجان شرقی گفت: جلسات هیئت‌های مذهبی نباید مختص عزاداری باشد و روحانیون بايد در هیئات مذهبی حضور داشته باشند.

جلسه ستاد ساماندهی شئون مذهبی عصر روز شنبه(۲۸ فروردین) در بیت نماینده ولی‌فقیه در آذربايجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدير كل تبلیغات اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان فرهنگی و مذهبی تبریز برگزار شد، آیت الله محسن مجتهد شبستری به بیان ضرورت‌های فعالیت در عرصه فرهنگ دینی پرداخت.

امام جمعه تبريز با اشاره به هراس دشمنان از هویت فرهنگی و مذهبی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده دشمنان برای جدا‌سازی جوانان از اعتقادات دینی صورت می‌گیرد اما این توطئه‌ها نخواهد توانست کار‌گر شود.

آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به اهمیت عزاداری بر حضرات معصومین تاکید کرد: عزاداری و برگزاری جلسات سوگواری مهم است ولی باید از اشاعه و ترویج بدعت‌ها خودداری کرد و در راستای زدودن از برخی خرافات تلاش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت نظارت بر جلسات مذهبی گفت: برنامه‌ریزی و نظارت بر هیئت‌های مذهبی بايستی مورد توجه بیشتر قرار گیرد و جلسات هیئت‌های مذهبی نباید مختص عزاداری باشد و روحانیون باید در هیئت مذهبی حضور داشته باشند تا اهداف قیام حسينی تبیین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما