تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۸
۰
کد مطلب : ۱۲۷۸۴

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس «تجلی عاشورا و فجر»

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس «تجلی عاشورا و فجر»
فرهنگ: شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و هر عکاس می‌تواند در هر بخش هفت قطعه عکس ارسال کند، آثار به صورت تک عکس سیاه و سفید یا رنگی، فتوشیمی یا دیجیتال پذیرفته می‌شود وعلاقمندان می‌بایست عکس‌های خود را در ابعاد ضلع کوچک ۳۰ و حداکثر ۴۰ سانتی متر با کیفیت مطلوب به‌صورت لوح فشرده (سی دی) با نام عکاس ارسال کنند.

بخش‌های مسابقه، بخش عاشورا (محرم) که شامل لحظه‌های پرشور از عزاداری و سنت‌ها، آیین‌ها در ماه محرم، نمازظهر عاشورا و اربعین حسینی می‌شود، بخش دوم این مسابقه نیز، دهه فجر انقلاب اسلامی است که در شاخه، جلوه‌های دهه مبارک فجر و مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

دبیر مسابقه عکس «تجلّی عاشورا و فجر» عزیزالله محمدپور؛ مدیراجرایی، مهدی معصومی گرجی و هیئت داوران؛ مجتبی آقایی، رسول اولیازاده، کریم ملک مدنی، محمدعلی غریقی و میرصفی اندیکلایی هستند.

این مسابقه روز ۲۵ اردیبهشت داوری و نمایشگاه این مسابقه به همراه مراسم اهدای جوایز آن خرداد ماه برگزار می‌شود و به سه نفر برگزیده هر بخش از سوی هیئت داوران به نفرات اول تا سوم به ترتیب، شش میلیون ریال، چهار میلیون ریال، دو میلیون ریال به همراه تندیس مسابقه و دیپلم افتخار اهدا می‌شود. همچنین در هر بخش به سه نفر از عکاسان تازه وارد در عرصه عکاسی با اهدای یک میلیون ریال به هر نفر تقدیر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه، مازندران، ساری، میدان امام، بلوار دانشگاه، حوزه هنری مازندران واحد هنرهای تصویری ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های تلفن ۲۲۶۵۸۷۰ -۲۲۶۲۴۳۸ -۰۱۵۱ تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما